Angelli România propune o nouă formulă plină de savoare a gamei de spumante

Angelli România propune o nouă formulă plină de savoare a gamei de spumante

Din 1994, Angelli România a pornit aventura sa de cucerire a publicului autohton printr-un mix de rafinament italian și pricepere românească. Prin sortimentația aleasă, Angelli a avut rol de pionierat pe o piață care abia reîncepea să descopere produsele de calitate. Între acestea se afla și așa-numita „șampanie”, cum era denumit eronat vinul spumant de către generațiile mai vechi. Asociat cu contextele de consum festive, cu „ocaziile speciale”, vinurile spumante își revendicau din nou locul pe mesele românilor.

Preludiul unei aventuri – promisiunea spumantului Cuvée Imperial

În scurt timp, Angelli a creat de la zero un vin spumant cu rezonanță nobiliară. Spumantul Cuvée Imperial a devenit în scurt timp favoritul consumatorilor autohtoni, oferind rafinament și bună-dispoziție evenimentelor speciale. Imaginea sa s-a consolidat în timp, prin numeroasele campanii și concursuri desfășurate începând cu 1998.

TVC-ul filmat în 2018 reprezintă o nouă etapă în povestea Angelli Cuvée Imperial, o poveste scrisă cu pasiune. În jurul acestei povești, MSA Branding & Communication (the Agency of Records a brandului) a creat și implementat o întreagă strategie de comunicare, incluzând un mix de canale: TV, Social Media, OOH, Unconventional, In-store marketing.

Savurează noul spumant Angelli!

În acest an, Angelli a relansat gama sa de vinuri spumante. Compania și-a propus un upgrade calitativ și de imagine, care să facă față atât concurenței din ce în ce mai diversificate, cât și noilor trenduri de consum în favoarea spumantelor de tip prosecco.

Un produs iconic cum este spumantul Cuvée Imperial trebuie să își păstreze ADN-ul de bază de-a lungul anilor, și ca orice produs care evoluează, are nevoie de schimbări de imagine din timp în timp. În 2021, Angelli Spumante & Aperitive (parte a grupului internațional Henkell & Co) a decis lansarea unui nou spumant Cuvée Imperial, produs în Italia sub o rețetă diferită. Produsul beneficiază deasemenea de un design nou de sticlă și de etichetă. Packaging-ul accentuează originea sa italiană, rafinamentul și promisiunea unui gust remarcabil. Elementele clasice ale etichetei – gama cromatică negru/auriu au fost păstrate, ca și forma de blazon a etichetei. Acestea au fost și mai mult stilizate, în direcția unui produs premium.

Cupajul de vinuri a fost gândit pentru a obține un spumant fresh, fructuos și foarte ușor de băut. Soiuri nobile au fost folosite în proporții echilibrate: Chardonnay, Muscat, Pinot Grigio. Noul spumant Angelli se ridică la nivelul de calitate al unui spumant italian, iar noua imagine transmite o mai mare versatilitate de consum - Cuvée Imperial se poate savura în orice context și în orice moment.

Cu ajutorul agenției MSA, va fi lansată o campanie de fidelizare și recompensare a fanilor Angelli, în cinstea lansării noului spumant. Între 1 noiembrie și 15 ianuarie 2022, aceștia vor putea câștiga premii zilnice și un automobil Hyundai i20.

Aventura Angelli începută în 1994 continuă!

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related