Peroni Nastro Azzurro, marca super-premium din portofoliul international al SABMiller, lanseaza noua campanie de comunicare globala in Romania. Incepand cu luna septembrie, noua campanie integrata Peroni Nastro Azzurro va rula la nivel national pe canalele media specifice - print, TV, outdoor, cinema, dar si pe canale neconventionale - proiectii video outdoor.
Imaginea unica si comunicarea inovativa au contribuit la cresterea semnificativa a notorietatii Peroni Nastro Azzurro pe toate pietele la nivel global, dupa numai un an de la momentul lansarii. "Noua campanie vine in continuarea procesului de pozitionare a marcii sub semnul rafinamentului si stilului tipic italiene. Mizam pe forta stilului autentic a noii campanii, care sustinuta de gustul proaspat si efervescent al Peroni Nastro Azzurro, sa defineasca o imagine complexa asupra marcii in perceptia targetului sofisticat caruia ne adresam." - Lorand Papp, Senior Brand Manager Premium Brands.
Comentarii
Calin Andrei
[email protected]