Cum sărbătorește un brand românesc de încălțăminte Ziua Națională a României

Cum sărbătorește un brand românesc de încălțăminte Ziua Națională a României

Se apropie Ziua Națională a României și unele branduri deja s-au gândit cum să o sărbătorească sau ce acțiuni să facă astfel încât să marcheze acest moment într-un mod original.

Un exemplu foarte interesant în acest sens este campania demarata de Mauri România, un brand românesc de încâlțăminte și genți, care s-a gândit la o campanie mai atipică pentru 1 Decembrie. Aceștia au lansat un concurs dedicat designer-ilor, un concurs care îndeamnă la creativitate, însă nu orice tip de creativitate ci inspirată din cultura și din tradițiile românești.

Practic ce trebuie să facă participanții este să deseneze un model de încălțăminte cu inspirație din cultura românească. Câștigătorul concursului va primi un premium de 350 de Euro și în plus, poate cel mai important aspect, este că modelul propus va fi realizat de către Mauri și lansat chiar de Ziua Națională a României. De fapt, creația câștigătoare chiar „va prinde” viață de 1 Decembrie.

"Am gândit acest concurs în așa fel încât să fie o provocare pentru fiecare viziune artistică dar și o reîntoarcere în cultura noastră bogată și în plus ne-am dorit să readucem în prima linie frumusețea pură a folclorului românesc. Știm că, cel puțin teoretic, o dată pe an, toată lumea îmbracă haine de sărbătoare, care sunt inspirate din folclorul autentic, însă noi vrem să vă dăm șansa să vă îndrăgostiți de un astfel de model și să-l purtați cât mai des. Regulile concursului sunt pe cât se poate de simple - înscrierea se face pe site-ul nostru www.mauri.ro după care spunem START creației. Tema fiind în zona tradiționalului românesc, permite utilizarea unei game largi de elemente, astfel încât încălțămintea să fie una de-a dreptul spectaculoasă. Pentru că ținem la valorile și la tradițiile noastre, răspândirea produselor cu elemente inspirate din folclorul românesc, cu siguranță va contribui la punerea în scenă a câtorva elemente de rezistență. Așteptăm să fim cuceriți de cel mai aparte design și să lansăm modelul respectiv pentru publicul larg.", declară organizatorii.

Mauri este un brand care își propune să ajute fiecare femeie să își găsească propriul stil, să se exprime liber, să fie creativă, să aibă curaj și încredere în deciziile ei. Încrederea provine din lucrurile simple, din lucrurile mărunte care ne fac zilele mai bune, iar noi ne dorim să te ajutăm să îți exprimi personalitatea în fiecare zi, cu fiecare ocazie, prin fiecare detaliu.
Pasiunea pentru modă și dorința de a crea diverse piese care să reflecte personalitatea doamnelor și domnișoarelor au avut ca rezultat deschiderea propriului atelier de încâlțăminte. Fiecare model este realizat manual în atelierul nostru și este gândit în așa fel încât să poată fi personalizat în funcție de dorințele clientului.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related