Liniile aeriene anton si efectul mg

Liniile aeriene anton apar la TVR 1 cu un concept simplu, banal si fara pretentii. De fapt, pardon, sunt doua concepte. Daca stau bine sa ma gandesc sunt trei sau patru sau cinci. Ma rog, nu stiu exact cate sunt... sunt foarte multe. E un fel de publicitate la care nu va puteti gandi. Dar ca sa intelegeti uitati-va. E doar lunea la 10 si 15 la TVR 1.

Asta ar fi primul pas spre al doilea pas care o sa aduca si alte sugestii visuale. Sau rezolvari vizuale. Si audio. Si tactile sau olfactive. Adica daca te apropii de tv simti ceva. Banal. Simplu. Fara pretentii. Hai ca e bine. 26 de minute dureaza. E mult? Eu zic ca da! Dar daca reusim sa facem sa treaca repede inseamna ca e putin dar e bine facut. Ca un meci de fotbal bun. Sau ca o aluna de padure. Inca ceva si gata.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related