Se-ntampla sa ne mai tragem sufletul, in goana asta numita VIATA, si-apucam sa ne intrebam uneori ce ne-a determinat sa facem anumite lucruri, sa abordam o anumita logica, ce pentru moment a ajuns sa para destul de obtuza.
Daca si voua vi s-a intamplat asa ceva sa stiti ca adesea explicatia pentru actiunile si/sau inactiunile noastre rezida intr-un concept numit VALOARE. Este cel pentru care suntem dispusi sa oferim timp si pentru care se-ntampla sa ne riscam sanatatea sau viata, in unele cazuri extreme.
Dar cum apare valoarea unui brand in creier? Poate fi identificata sau masurata obiectiv? Cum ne influenteaza perceptia o campanie? Cum ne influenteaza deciziile?
Despre toate aceste lucruri, atat de importante pentru cei ce lucreaza in Marketing si Comunicare, vom sta de vorba cu Dr. Dragos Cirneci, Psiholog Specialist in Neurostiinte, Joi 25 Noiembrie, de la ora 18:00, in cadrul Webinarului intitulat “Valoarea = constructia creierului care da sens vietii”.
Pentru detalii si rezervari va rugam sa ne scrieti pe adresa [email protected] . Pretul unui bilet este de 60EUR + TVA. Reduceri pentru grupuri mai mari de 3 persoane, din cadrul aceleiasi companii. Locurile sunt limitate. Stim ca asta se spune peste tot, insa noi limitam participarea la 50 de persoane, pentru a garanta un nivel rezonabil de interactivitate si de fixare implicita a informatiilor.
Marian Costache: “Te percep adesea ca pe un myth buster. De data asta ce mituri, legate de creierul omenesc, crezi ca vei arunca in aer?
Dragos Cirneci: “Piramida lui Maslow nu reprezinta o ierarhie reala a nevoilor și motivatiilor umane.
Cifrele de pe bancnote sunt procesate in alta parte a creierului decât valoarea subiectiva a bancnotei respective.
Deciziile au loc in creier in aceleasi retele prin care invatam. De aceea decizia este dependenta de experienta si de stilul de invatare. Sa-ti mai spun?”
Acest eveniment este realizat cu sprijinul MGID Romania, sponsor principal.
MGID este reteaua globala specializata în publicitatea nativa, ce si-a anuntat extinderea pe piața din Romania în 2021. Cu reprezentanti dedicati pe piata și cu expertiza globala a companiei, MGID permite advertiserilor romani sa construiasca fluxuri de venituri fiabile cu ajutorul reclamelor native.
Infiintata in 2008, MGID este puternic reprezentata in SUA si in regiunile CIS, APAC și LATAM. De asemenea, compania a deschis doua birouri în Europa – în Spania și Italia. 2021 este anul în care MGID isi va continua expansiunea in tarile europene.
Prezenta MGID a avut deja un impact in regiune; platforma înregistrează 25 % din audientele tuturor reclamelor native din Romania. Obiectivul companiei aici este de a face din publicitatea nativa un instrument esential in arsenalul departamentelor de marketing si de a creste ponderea acesteia cu 10 % in pachetul media de baza.