Magia Alintaromei se traieste cu emotie in fiecare zi

Magia Alintaromei se traieste cu emotie in fiecare zi

Amintirea primei cafele alaturi de cei dragi. Momentul in care i-ai spus prima data te iubesc. O ceasca bauta in varf de munte sau la rasarit, cu picioarele in nisip. De fiecare data cand savurezi o cafea Jacobs, magia Alintaromei te invaluie. Odata cu ea, emotii infinite. 

Jacobs Romania te invita sa te reconectezi cu magia Alintaromei intr-o campanie nationala care pune emotia in prim-plan, dezvoltata alaturi de Kubis si de Just Snap.

Jacobs este unul dintre cele mai mari branduri de cafea internationale, cu traditie si know-how in arta cafelei de peste 125 de ani. In Romania, Jacobs si Alintaroma au devenit sinonime pentru calitate in categoria de cafea.

Alintaroma este elementul distinctiv Jacobs, care de-a lungul timpului a adus consumatorii romani impreuna la o ceasca de cafea in cele mai diverse contexte, a starnit emotii autentice sau i-a inspirat.

„In tot ceea ce facem punem pe primul loc consumatorul. Campaniile noastre nationale implementeaza tehnologii moderne care sa optimizeze experienta participantilor si sa faciliteze conexiunea cu brandul nr. 1 de cafea din Romania”, echipa Jacobs Douwe Egberts Romania. 

Desi un simplu cuvant, Alintaroma inseamna emotii infinite. Prin urmare, ne-am gandit sa ii incurajam pe oameni sa se gandeasca la ce sentimente sau amintiri le provoaca Alintaroma si astfel sa generam o legatura emotionala, mai constientizata, dintre acesta si consumatorii nostri.”, Loredana Radu, Senior Account Manger | KUBIS.

In premiera pentru o campanie nationala de consumator din Romania, modalitatea de inscriere a fost complet digitalizata: participantii se pot inscrie in promotie rapid si usor, incarcand o poza a bonului de cumparaturi cu produse Jacobs, prin intermediul WhatsApp Jacobs Romania sau Facebook Messenger Jacobs Romania, prin trimiterea textului Promo Jacobs si urmarirea instructiunilor. 

Implementarea si integrarea acestui mecanism este asigurata de Just Snap, platforma tehnologica pe baza de Machine Learning de administrare a campaniilor si promotiilor.

„Alintaroma Jacobs creeaza clipe magice legate de cafea. In cadrul acestei campanii ne dorim ca cei care iubesc Alintaroma Jacobs sa rememoreze varietatea emotiilor care ne conecteaza cu cei dragi prin ritualul cafelei, in timp ce se bucura de o experienta cu adevarat digitalizata de inscriere in campanie.”, echipa Jacobs Douwe Egberts Romania.

Ma bucur ca am avut ocazia sa testam pentru prima data pe piata romaneasca o campanie derulata simultan prin mixul de canale WhatsApp & Facebook Messenger Bot, in care am integrat tehnologia de tip Machine Learning JustSnap. Consumatorii au astfel parte de un UX 100%  digitalizat si rapid, ceea ce le ofera mai mult timp pentru savurarea unei cafele cu aroma de… Alintaroma : )

Rapoartele de tip deep dive data science precum si monitorizarea aproape in real time a campaniei, au ajutat partenerul nostru, Jacobs Douwe Egberts, sa poata analiza parametrii campaniei chiar pe parcursul desfasurarii acesteia si sa poata lua deciziile de business necesare. ”, Adina POPA, Country Manager Just Snap Romania

Te invitam sa te bucuri de o ceasca de cafea Jacobs si sa te gandesti la premiul pe care doresti sa il castigi in aceasta campanie (perioada 01 sept - 31 Oct 2021), una din cele 3 vacante de vis alaturi de cineva drag in Romania daca cumperi din oricare magazin fizic sau online din Romania sau chiar unul dintre premiile speciale, personalizate pentru clientii retailerilor parteneri: Carrefour, Mega Image, Cora sau Selgros.

Jacobs Douwe Egberts este o subsidiara a JDE Peet’s, liderul mondial care comercializeaza exclusiv cafea si ceai, cu sediul principal in Olanda. De mai bine de 265 de ani, JDE e inspirata de convingerea ca este uimitor ce se poate intampla la o ceasca de cafea. Astazi, JDE potenteaza posibilitatile cafelei si ceaiului in peste 100 de tari, printr-un portofoliu de peste 50 de marci cum ar fi L’OR, Jacobs, Senseo, Tassimo, Douwe Egberts, OldTown, Super, Pickwick si Moccona. 

KUBIS este o agentie de comunicare integrata, cu suflet de digital, pusa in fiecare zi in miscare de peste 70 de creative geeks. 

Cu o experienta extinsa pe aproape toate verticalele de business, B2C si B2B, KUBIS are relatii de parteneriat indelungate cu unele dintre cele mai importante companii de pe piata: Vodafone, Philip Morris, Unilever, LIDL, NN Asigurari, Unicredit Bank, Philips, Betano, Dr. Max, Saeco, precum si cu ONG-uri prestigioase ca Salvati Copiii si WWF Romania. 

Just Snap este companie tehnologica si de data science, cu sediul central la Berlin, specializata in managementul campaniilor catre consumatorii finali. Detine propria tehnologie, bazata pe Machine Learning, de procesare a bonurilor de cumparaturi precum si de interogare deep dive data. Aceasta permite shopperilor sa participe la campaniile organizate, de catre Branduri/Producatori in magazinele alimentare/ nealimentare/ DIY/ farmacii/ atat din offline cat si din online, printr-o simpla fotografiere a bonului de cumparaturi.

Just Snap - Hubul de Validare Digitala pentru campaniile bazate pe dovada achizitiilor, colectand in mod digital datele unice ale cosului de  cumparaturi pentru o analiza mai aprofundata si un profiling mai detaliat.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Kubis

KUBIS is a creative agency led by curiosity. Vigilant and open-minded, we feed our minds with science and our hearts with fiction. We like to go bold, we want to go big, and we like to go first. Our ideas are... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related