„O gură de sănătate”, noua campanie semnată de compania Ideologiq și agenția Headway pentru Clinica Dentară Victoria

„O gură de sănătate”, noua campanie semnată de compania Ideologiq și agenția Headway pentru Clinica Dentară Victoria

Compania de servicii digitale Ideologiq alături de agenția Headway semnează noua campanie de promovare pentru Clinica Dentară Victoria. Pornind de la sloganul „O gură de sănătate”, echipa Ideologiq și-a propus să redefinească personalitatea și identitatea brandului, creându-i o imagine proaspătă și distinctă, aliniată cu misiunea clinicii, aceea de a oferi corectitudine, transparență și excelență pacienților.

Începând din această lună, Clinica Dentară Victoria are o identitate nouă și un logo care simbolizează dreptatea și reușita – cununa de lauri – având în centru inițiala numelui zeiței Victoria, sub forma a două aripi stilizate.

Sloganul ales, „O gură de sănătate”, vine în completarea mesajului vizual prin definirea excelenței cu ajutorul unor cuvinte simple, folosite cu scopul de a transmite într-un mod clar promisiunea față de pacienți.

„Piața serviciilor medicale este mereu o provocare atunci când vorbim de poziționare și strategie de comunicare. Oamenii sunt de cele mai multe ori speriați: de durere, de costuri, de lipsa de igienă – și, sub influența știrilor vehiculate în ultimii ani, pe bună dreptate! Clinica Dentară Victoria scrie însă o pagină nouă și își dorește să-și câștige publicul prin profesionalism, empatie și corectitudine. Oamenii au dreptul la servicii stomatologice corecte si complete, iar Clinica Dentară Victoria vine să le facă dreptate”, a declarat Daniel Dragomir, General Manager Clinica Dentară Victoria.

În plus, compania de marketing și tehnologie Ideologiq a realizat pentru Clinica Dentară Victoria și o serie de key-visual-uri care atrag atenția prin prospețimea vizualurilor, menite să construiască imaginea unui brand modern și de încredere.

„Ne place când avem oportunitatea să colaborăm cu clienți curajoși și vizionari. Clinica Dentară Victoria a ales originalitatea în comunicare, iar asta ne-a dat cumva mână liberă în definirea imaginii. Rezultatul bun îl datorăm în mare parte și poveștii care stă la baza brandului – când ai ca sursă de inspirație zeița Victoria (cunoscută și sub numele de Nike în mitologia greacă), te afli pe un teritoriu fertil, poți explora semnificații și idei care stimulează creativitatea, și poți ajunge la o interpretare contemporană, care se așează perfect în contextul dat. Am lucrat cu mare bucurie la acest proiect și ne dorim să continuăm parteneriatul nostru cu obiective tangibile și alte provocări interesante”, a adăugat Adrian Ichim, Fondator Ideologiq.

Atât rebranding-ul cât și noua imagine au fost integrate în toate asset-urile brandului Victoria (website, pagini social media, materiale de comunicare expuse în locații, decor, echipamente), fiind adaptate pentru informarea corectă și clară a clienților.

Strategia de poziționare a brandului și planul de comunicare au fost realizate de către Headway, agenție de strategie de marketing și transformare digitală.

„În procesul de re-branding al clinicilor Victoria am început cu un studiu amplu de piață, prin care ne-am propus să aflăm atât motivațiile cât și barierele românilor când vine vorba despre mersul la stomatolog și importanța sănătății dentare. Am descoperit că principalele bariere sunt în continuare frica de durere, teama că sunt prețuri prea mari sau faptul că nu găsesc toate serviciile stomatologice în același loc, iar asta înseamnă timp și drumuri în plus pentru a face o radiografie sau alte investigații. Bineînțeles că ne-am uitat și în interior, la cei care formează Clinicile Victoria. Ne-am bucurat să găsim o echipă care pune sănătatea pacienților pe primul loc, care știe că trebuie să clădească încredere prin grija pe care o are pentru pacienți, prin investiția în tehnologie și în echipa de profesioniști dedicați fiecărui domeniu stomatologic, dar în același timp și prin oferirea unor prețuri accesibile. În acest mod, pacienții înțeleg și încep să aibă încredere că prevenția și tratamentele complete sunt mult mai benefice decât rezolvarea punctuală a urgențelor. Astfel că poziționarea brandului a venit firesc în zona de sănătate dentară corectă, completă și accesibilă”, a declarat Raluca Păun, Senior Partner Headway.

De altfel, obiectivul acestei campanii este de a aduce în atenția publicului importanța prevenției dentare, aspect care poate fi atins prin vizite regulate la medicul stomatolog. Totodată, campania vizează informarea oamenilor cu privire la conceptul de îngrijire orală și accesul la servicii corecte, complete și accesibile.

Mix-ul pentru întreaga campanie a implicat departamentele de strategie și creație, programare și social media management, echipa Ideologiq oferind, de asemenea, servicii de planificare, re-branding și de comunicare pentru Clinica Dentară Victoria.

Ideologiq este o agenție de marketing și tehnologie cu experiență de peste 12 ani în dezvoltarea de tehnologie și comunicare digitală, în piețele din regiunea SEE-CEE, în special în România. 

Agenția Ideologiq oferă clienților soluții și servicii de: consultanță, strategie, creație, branding, dezvoltare de programe de loializare (B2B, B2C și EVP), dezvoltare de tehnologie și platforme software (web, mobile, e-commerce, AR, VR), comunicare socială online, optimizări ale performanței online (SEO, UX, CRO, PPC), implementarea evenimentelor (online, offline sau hibrid). 

Ideologiq este, în acest moment, una dintre cele mai recunoscute agenții de marketing și tehnologie din România, formată dintr-o echipă de peste 30 de persoane în București, la care se adaugă reprezentanții din birourile regionale ale companiei din Zagreb și Belgrad, care coordonează activitatea Ideologiq Adria și respectiv birourile din Atena și Salonic, care coordonează activitatea Ideologiq Aegean. Mai mult de jumătate dintre membrii echipei Ideologiq sunt seniori cu peste zece ani de experiență în dezvoltarea de tehnologie, marketing și comunicare. 

Printre clienții agenției se numără: Pfizer, Boehringer-Ingleheim, Bricodepot, Holcim, Smithfiled, Green Group, Castrol, Michelin, Porsche, Max Bet, Raiffeisen, ALPLA sau Medsana.  

Headway este o companie de consultanță care oferă servicii de strategie de marketing, strategie de brand și transformare digitală, cu o experiență de cinci ani în piața din România și Ungaria. 

Headway sprijină companiile în a integra direcția și strategia de business cu programele de marketing, pentru a dezvolta și crește brandurile, interacțiunea cu clienții și conturarea modelelor de engagement. 

Printre clienții Headway se numară: Pehart Grup (Pufina), Green Group, Sabon, JTI, Synevo, Noriel, Enel, Obsentum, Best Value, Medicover, Filip & Company. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related