În rolurile principale: modelele ŠKODA, Cabral și invitații săi.
Regia și scenariul: RODDIA.
Producător: ŠKODA România.
Cam așa ar arăta pe scurt genericul show-ului de 5 episoade “Discuții între 4 roți”, premiat recent la Webstock, locul 3 la categoria Best Online Video Shows, pentru rezultatele sale care îndreptățesc din plin calificativul de “blockbuster online”: 2,5 milioane profiles reach pe Facebook și 50% interacțiuni, 550 shares, 1,25 mil. vizualizări.
"Succesul “Discuțiilor între 4 roți”, confirmat și de acest premiu, este dovada că o dificultate poate fi transformată în oportunitate, că un obstacol poate deveni o rampă de lansare, că situațiile în care aparent nu ai șanse sau soluții pot fi convertite în reușite. În plină pandemie, cu restricții în ceea ce privește organizarea de evenimente, am hotărât că vom face ceva cu totul și cu totul deosebit pentru publicul nostru. Așa că am turat motoarele creativității și am făcut plinul cu inspirație. împreună cu colaboratorii noștri de la RODDIA, Oxygen PR, Havas Media și Abis Studio, am reușit să avem la “evenimentul” nostru un public mai mult decât numeros: nici chiar un stadion nu ar fi fost suficient de încăpător pentru toți cei care ne-au urmărit în fața ecranelor.", Patricia Zegreanu, Marketing & Communication Manager, ŠKODA, Porsche România.
"Dacă numele show-ului face trimitere la discuțiile “între 4 ochi”, expresie pe care o parafrazează și pune în context auto, “Discuțiile” noastre online au fost în cele din urmă între... milioane de ochi. Desigur, asta ne bucură – ca și premiul obținut la Webstock. Pot zice chiar că este un succes care într-un fel ne bucură mai mult decât altele deoarece ne dă încredere că pasiunea, creativitatea, munca făcută cu dăruire pot birui asupra celor mai dificile contexte. Și în aceste vremuri poate mai mult ca altădată, cu toții avem nevoie de încredere, de speranță.", Mihai Prisecaru, Managing Director, RODDIA.