Obiectivul unei companii este de a profita la maximum de eforturile lor de marketing, conectându-se cu potențialii clienți și transformând acțiunile acestora în venituri. Una dintre cele mai frecvente întrebări adresate companiilor este „Ajută Google Ads afacerea să crească?”. Răspunsul la acest lucru este DA!
În era digitală, cu ritm rapid și în continuă schimbare, consumatorii cercetează și găsesc constant produse și servicii de care sunt interesați pe motoare de căutare precum Google. Anunțurile plătite facilitează găsirea informațiilor sau a produselor de care au nevoie pe motoarele de căutare. Pentru a atrage atenția consumatorului asupra anunțului tău, trebuie să fii vizibil și ușor de căutat.
Pe scurt, imaginează-ți că atunci când cineva caută produsul sau serviciul pe care îl oferi, anunțul companiei tale apare în primele rezultate ale motorului de căutare. Așa te ajută Google Ads să îți atingi publicul țintă.
Ce este Google Ads?
Google Ads este, de asemenea, cunoscut sub numele de serviciu Pay-Per-Click (PPC) sau Search Engine Marketing (SEM) este o strategie de marketing digital care îți permite să creezi și să publici anunțuri pe motorul de căutare Google, pe YouTube și pe alte platforme relevante.
Sistemul PPC este unul dintre cele mai eficiente și mai competitive instrumente atunci când vine vorba de creșterea gradului de cunoaștere a brandului tău, de creșterea traficului pe site-ul web, de creșterea numărului de clienți, de vizite în magazin, de creșterea numărului de clienți, precum și de contactarea publicului vizat - Google Ads este cea mai bună soluție pentru a-ți atinge obiectivele de marketing.
Acum întrebarea este, de unde știi dacă de asta ai nevoie?
Avantajele Google Ads
Să o luăm treptat… Google Ads obține peste 95% din clickuri de pe dispozitivele mobile, asta pentru că oamenii sunt într-o continuă mișcare și au nevoie de ceva, acum. Te-ai gândit vreodata câti potențiali clienți și conversii ai putea obține? Un singur anunț Google PPC îți va spori rezultatele de marketing proiectate pe baza nevoilor tale.
Menționăm și faptul că un brand puternic investește în imaginea lui, prin urmare, publicitatea în online și în special în Google Ads va spori încrederea consumatorilor în produsele sau serviciile tale. De ce? Pentru că ești acolo, ești vizibil și gata să le oferi imediat ceea ce au nevoie.
Google Ads oferă potențialilor clienți rezultate relevante care rezonează cu ceea ce caută ei. Ideea din spatele acestui lucru este că reclamele Google oferă consumatorilor informațiile potrivite la momentul potrivit, la locul potrivit!
Odată ce anunțul tău este publicat, vei primi actualizări în timp real și rezultate bazate pe date, evaluarea eficienței listelor de cuvinte cheie și informații despre intenția sau comportamentul diferit de navigare a publicului tău țintă. Ca atare, Search PPC va oferi conversia dorită de care ai nevoie și va îndeplini obiectivele atunci când ai ales tipul de campanie potrivit pentru anunțurile tale.
În funcție de tipul tău de business, poți alege tipuri diferite de campanii pentru a-ți îndeplini obiectivele:
Principalul avantaj al marketingului digital în comparație cu marketingul pe canalele tradiționale este că te ajută să obții rezultate pe care le vezi în timp real. Poți măsura eforturile de marketing, cum ar fi traficul site-ului, comenzile, ratele de conversie, comportamentul utilizatorilor și tipurile de consumatori care vizitează site-ul web sau descarcă o aplicație.
În general, eficiența campaniilor publicitare Google este subiectivă în funcție de obiectivele companiei, care pot fi afectate de diferiți factori.
Nu ești sigur ce tip de campanie se potrivește modelului tău de business? Apelează la o agenție certificată Google care te poate ajuta să îți îndeplinești obiectivele într-un timp scurt, cu optimizarea constantă a bugetului de publicitate.