IAA Young Professionals, asociația tinerilor profesioniști din industria de marketing și comunicare din România, organizează online cea de-a unsprezecea ediție CompetițIAA. Înscrierile se vor desfășura în perioada 12.10 - 31.10, 23:59.
CompetițIAA - unul dintre cele mai longevive proiecte ale asociației IAA – este un concurs dedicat studenților curioși și creativi, pasionați de marketing și comunicare ce le oferă contextul perfect de a-și pune în practică abilitățile și pasiunea pentru lumea MarCom, oferind soluții brief-urilor date de sponsorii programului. Anul acesta, IAA YP a pregătit o ediție specială, #FărăFILTRU.
„În IAA YP, pregătirea următoarei ediții CompetițIAA este probabil cea mai frumoasă perioadă din an pentru noi și, în același timp, cea mai aglomerată. Anul acesta, luând în considerare contextul pandemic și siguranța tuturor celor implicați, vom continua proiectul în format digital. Însă, în ciuda limitărilor, ne-am dorit să ne focusăm pe o perspectivă pozitivă, care să lase loc de joacă atât brandurilor, cât și studenților.
Fiind mereu conectați la rețelele sociale, se întamplă tot mai des să nu vedem esența lucrurilor, din cauza multitudinii de filtre care maschează ceea ce suntem, cum gândim și cum vrem să ne afișăm în mediul online.
De aceea, CompetițIAA 11 sparge din nou barierele comunicării și vorbește despre realitatea pură, realitatea #fărăfiltre. Cu alte cuvinte, vrem ca această ediție să reprezinte un spațiu sigur, în care lăsăm aparențele deoparte și redeschidem porțile către lumea creativității, dincolo de trucuri și iluzii. Și pentru că întotdeauna mizăm pe briefuri reale, insighturi raw și soluții out of the box, rezultatul va fi cu siguranță unul plin de autenticitate.”, a declarat Sabrina Vlăsceanu, Președinte IAA Young Professionals România.
Prin specificul său, CompetițIAA depășește așteptările de la an la an, iar ediția cu numărul 11 nu face excepție. Ediția de anul acesta este una #FărăFILTRU și pune pe masă briefuri #pebune, de la companii de top din România care caută soluții în adevăratul cuvântului de la oameni... 1 și 1. Desfășurându-se online, tinerii la început de drum de oriunde din România pot vedea care au fost problemele cu care s-au confruntat brandurile în ultimul an, având ocazia să le ofere chiar ei soluția câștigătoare. Studenții de până în 26 de ani se pot înscrie în echipe de 3-5 membri prin intermediul unui formular.
Pe tot parcursul desfășurării proiectului, echipele vor avea parte suport și îndrumare din partea voluntarilor, dar de traininguri speciale din partea IAA Young Professionals, menite să antreneze creativitatea nu doar în cadrul CompetițIAA, ci și pe mai departe, în carieră. Ideile bune sunt recunoscute, echipele câștigătoare primind marele premiu în valoare de 500 euro.
Briefurile din cadrul ediției #FărăFILTRU vin din partea sponsorilor: BCR, Grupul CEZ, Tazz și E van Wijk .
Tema propusă anul acesta este inspirată de noua realitate și aduce în centrul atenției adaptarea într-un context dinamic, plin de provocări. Companiile așteaptă de la participanți insigt-uri raw, povești bine spuse #FărăFiltru.
Înscrierile se fac până pe 31 octombrie, ora 23:59.