[Cum să ieși din feed] Simina Zidaru: Nu e ușor să înțelegi o aplicație și nici modul în care poți să fii cu adevărat relevant pe Tik-Tok, fără să pui un conținut la care oricine ar da skip

[Cum să ieși din feed] Simina Zidaru: Nu e ușor să înțelegi o aplicație și nici modul în care poți să fii cu adevărat relevant pe Tik-Tok, fără să pui un conținut la care oricine ar da skip

Nu mai există de mult o rețetă a succesului pe social media. Totul s-a dinamizat, oamenii sunt în căutarea conținutului care să îi surprindă și să îi facă să se simtă de parcă a fost gândit special pentru ei. În contextul ăsta, cum faci să rămai relevant pe platformele online?

Simina Zidaru, Creative Director Tribal, e de părere că totul ține de un proces de trial&error. Nu poți să înțelegi o platformă fără să pornești de la un conținut care are tot potențialul de a fi trecut cu vederea, e prima etapă de care trebuie să treci. În contextul în care toată lumea a trecut în online, spune că e mult mai greu să te faci remarcat. De asta trebuie să fii deschis spre toate formatele noi care apar și să îți dai silința să îți adaptezi conținutul pentru ele. Așa s-au născut cele mai bune campanii de anul acesta la branduri precum McDonald’s și Birra Moretti.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Sectiune



Branded


Related