Începutul anului universitar este motiv de sărbătoare în toată țara pentru că echipa CV30 pregătește cel mai cool gift bag pentru studenți. In noiembrie începe o nouă ediție Students’ Kit, care se bucură de susținerea YOXO în calitate de partener principal al campaniei.
Students’ Kit este campania dedicată exclusiv studenților din 26 de universități din toată țara care primesc un gift bag cu multe goodies și surprize de la CV30 și partenerii campaniei.
Anul acesta marchează a zecea ediție Students’ Kit și goodie bag-ul aniversar vine cu o mulțime de cadouri precum biscuiții Oreo, Oreo Golden, Mentos, Wembley, ROM, Sugus, Magura, Meteoritzi, Prajitura Casei, Takeaway, dar și oportunități de carieră de la angajatori de top precum Kaufland, dm-drogerie markt, Teleperformance, Inditex, Molson Coors, Lidl.
„Students’ Kit este gratuit pentru toți studenții, fiind o inițiativă de wellbeing prin care echipa CV30 își dorește să fie alături de tineri, să le ofere un moment de bucurie și să îi ajute în primii pași în carieră. Ne bucurăm că această ediție aniversară are susținerea YOXO în calitate de partener principal al campaniei și suntem siguri că această colaborare va fi foarte bine primită de studenții din toată țara.”, Anca Bătae, Business Development Manager @ CV30.
La începutul anului universitar, tinerii au parte de un moment de relaxare și fericire, bucurând-se de cadourile din Students’ Kit, care le fac studenția mai ușoară și mai plăcută. Toți studenții sunt invitați să se inscrie și să se bucure de goodies și oportunități de angajare, dar și de cel mai tare workbook studențesc, toate parte din experiența Students’ Kit.
„Ne bucurăm să fim alături de studenți prin inițiativa celor de la CV30.
YOXO este un brand fresh, la început de drum, un abonament de mobil 100% digital care a fost gândit pentru tinerii mereu în mișcare, digital oriented și dornici să experimenteze ceva nou.
Așadar, proiectul Students’ Kit a venit ca o completare firească de a susține tinerii într-un mod relevant, printr-o ofertă dedicată lor, dar și entertaining. Exact așa cum ne dorim noi să fim pentru ei.”, Ioana Salcescu, Brand & Communication Specialist YOXO.
Students’ Kit
Branduri de renume au conștientizat importanța comunicării consecvente cu targetul 18-26, iar a avea top of mind awareness printre reprezentanții noilor generații aduce rezultate nu doar pe termen scurt, ci și pe termen mediu și lung.
Acum, mai mult ca oricând, brandurile care comunică direct și constant cu tinerii, care sunt alături de ei într-un mediu familiar și care aleg să se promoveze fresh și actual, sunt cele cărora le rămân fideli și pentru care devin ambasadori de brand veritabili.
Echipa cv30 ajută brandurile să comunice pe înțelesul tinerilor, expertiza echipei pe targetul de studenți fiind incontestabil susținută de faptul că Students’ Kit este singura campanie de acest calibru în target-ul 18-26. Fiind alături de studenți pe tot parcursul anului, prin evenimente și activări speciale, cv30 este parte din viața studenților de pretutindeni.