O lectie de incredere si daruire

Un brand care scoate pe banda reclame amuzante si inspirate si care mai mult de atat se imparte intre cele mai bune doua agentii din Romania. Nu sunt eu barbat si nici nu fac parte din target, dar imi place la nebunie fotbalul. Astfel, fara sa isi propuna, spoturile Bergenbier imi atrag atentia si simt nevoia sa despic firul in patru. Pasionata din mine il intelege perfect pe barbatul paros care ar face orice pentru echipa lui, inclusiv sa isi dea cel mai pretios cadou cu care l-a inzestrat natura- parul de pe piept. In cazul lui, pare a fi sacrificiul suprem, dar facut cu umor. Situatia amesteca foarte bine comicul cu o realitate clara: pasiunea te poate transforma in alt om si sa te conduca spre gesturi supreme.

Fara catuse, dar mai paros
Mi se pare foarte inspirata decizia de a alege acelasi personaj din spotul "Catusele". Se creeaza mult mai usor legatura, bondingul dintre brand si consumator. Personajul devine mult mai apropiat tie decat ar fi facut-o un baiat nou. Il cunosti deja, ai ras deja alaturi de el cand descoperea cu cine isi petrecuse noaptea precedenta. Plus ca baiatul este simpatic si se pliaza perfect pe atitudinea brandului. In acelasi timp, Bergenbier isi pastreaza consistenta in comunicare, in ambele sectoare extrem de importante ale sale: comunicarea corporate si comunicarea pentru Bergenbier - sustinatorul fotbalului romanesc. Si toate sub acelasi ton of voice. Din punctul meu de vedere este o miscare strategica foarte interesanta.

Comicul de situatie este garantat si de cele doua batrane socate de "dotarea" baiatului nostru, dar si de iubita lui care pare pierduta de atata dragoste si isi plimba tandru mana prin parul lui extrem de des si carliontat. Imi place pentru ca induce o atitudine pozitiva asupra tuturor celor care ar putea fi vreodata complexati de anumite "defecte". Tanarul nostru demonstreaza cat de mandru este sa fie diferit, desi nu toti cei din jurul lui par foarte incantati de acest lucru.
Nu renunta la par de dragul modei, de parerea celorlalti, o face doar de dragul unei pasiuni adevarate: fotbalul si echipa nationala. Cand se afla in mijlocul multimii, cu tricolorul vopsit pe piept, protagonistul nostru isi demonstreaza devotamentul clar pentru echipa nationala. Nu regreta, este fericit. Iar singurul lucru care i-a fost mereu alaturi in acest timp este Bergenbier. Brandul de care pare a nu se putea dezlipi deloc si care este prezent alaturi de el in fiecare cadru: la meciul din fata blocului, pe scara, in pat si chiar in baie in timpul "procesului de transformare".

Am ras de nenumarate ori la vizionarea spotului si ma bucur sa vad ca exista branduri care se reinventeaza mereu, care stiu sa creeze o poveste noua, cu un alt gen de umor.

M-a facut sa ma gandesc: eu oare ce as face pentru cea mai mare pasiune a mea? Dar voi?

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related