Campania "Suporter pe viata...in fiecare dimineata" si-a desemnat finalistii

Campania "Suporter pe viata...in fiecare dimineata", fenomenul fotbalistic marca Gillette, si-a desemnat cei unsprezece finalisti care vor urma stagiul de pregatire de un an la Scoala de Fotbal "Gica Popescu". Selectionerii Emeric Ienei si Corneliu Dragusin au avut misiunea dificila de a alege 11 dintre cei 22 copii selectati din toata tara, care timp de o saptamana s-au pregatit continuu si au incercat sa impresioneze cat mai mult antrenorii cu talentul lor fotbalistic.

Competitia nu se opreste aici. Dupa un an de cantonament, cel mai bun dintre cei 11 va merge mai departe - o luna de pregatiri intensive la clubul PSV Eindhoven.
"Aceasta campanie reprezinta un mare succes atat pentru Gillette, cat si pentru partenerul sau de cursa lunga - fotbalul, asa cum speram inca din 2004, cand am demarat competitia. Legatura dintre marca Gillette si fotbal este foarte stransa atat in Romania cat si la nivel international, asa incat ori de cate ori avem ocazia sa facem ceva constructiv impreuna rezultatele sunt de exceptie", a declarat Gabriela Lupas-Ticu, director de marketing Gillette Romania.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related