[Cum sa iesi din feed] Ivona Gal: Cea mai neobisnuita si surprinzatoare campanie a fost pe industria Pharma, unde am rulat campanii pe Pinterest si Spotify

[Cum sa iesi din feed] Ivona Gal: Cea mai neobisnuita si surprinzatoare campanie a fost pe industria Pharma, unde am rulat campanii pe Pinterest si Spotify

Odată cu pandemia, expresia “nu ești pe social media, nu exiști” a devenit prea adevărată. Totul s-a mutat în online, iar brandurile au fost nevoite să se adapteze mai repede ca niciodată la nevoia oamenilor de a vedea campanii neconvenționale și fresh. Așa că au mers în căutarea consumatorilor pe Tik Tok sau Clubhouse, Pinterest sau Spotify, în orice colț de internet disponibil. Ne-am propus să vedem ce medii noi și asocieri inedite au fost explorate în publicitate în ultimul an și care au fost surprizele aduse de ele într-o noua serie editorială 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Oameni

Sectiune



Branded


Related