Crestere de 89% a ratei de utilizare a cupoanelor promotionale in Romania, in prima jumatate a anului 2006

CuponPro, prima agentie de cuponing din Romania, raporteaza la jumatatea anului 2006 cresterea cu 89% a ratei de redemptie a cupoanelor promotionale in raport cu ultimele 6 luni ale anului trecut. Rata medie de utilizare a cupoanelor in tara noastra este de 14,29%, conform raportului CuponPro din iunie 2006.

Cuponing-ul este un mecanism promotional modern, o alternativa la promotiile clasice. Cupoanele de reduceri ofera avantaje tuturor factorilor implicati in promotie: consumatorilor - acestia putand sa achizitioneze produse la preturi mai mici decat cele afisate la raft, daca sunt in posesia cupoanelor -, producatorilor - care pot organiza si controla cu mai multa usurinta promotii de vanzari - precum si comerciantilor - pentru care derularea promotiilor implica trafic mai mare in magazine si cresterea volumului de vanzari.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related