Din pasiune pentru publicitate in general si pentru publicitatea autohtona de calitate in special, cea de-a patra seara ADfel a fost dedicata spoturilor romanesti. Amuzante sau serioase, premiate pe la diferite festivaluri de profil, spoturile romanesti au adus in prim plan culoarea locala.
"Sunt reclame romanesti si reclame romanesti... Apreciez naturalul in reclamele autohtone, imi place spontanul. De aceea, prefer spoturile cu dialoguri reale, cu personaje reale. "Fetele de la Capalna", "Porcul", "Unirea" sau "Xnet" sunt doar cateva dintre spoturile care imi plac", a declarat Costin Popescu, Creative Director la Cap.
In ceea ce priveste media neconventionala autohtona, creativul de la Cap apreciaza ca "ar putea primi o nota de trecere, dar mica, un fel de 6, pentru ca este foarte diferita fata de ceea ce se intampla in afara. Au fost cateva incercari reusite, dar de obicei e inteleasa gresit, fiind confundata cu publicitatea alternativa", explica acesta.
Liftiera de La Motoare - fan reclame si fan iubitori de reclame - a declarat pentru IQads: "Nu ma asteptam sa primesc atat de multi oameni acum, la inceputul lui septembrie. Desi am avut unele probleme tehnice in fiecare seara, am reusit sa ne facem treaba destul de bine. As vrea sa multumesc, daca este posibil, Coca Cola Light, care ne-a ajutat sa conducem din ce in ce mai multi oameni sus, pe terasa."
Celor care nu au rezistat cozii interminabile din fata liftului - din patriomoniul national, de asemenea - li s-a oferit varianta Nutline. Unu, doi, trei...patruzeci...saizeci si doi...nouazeci...o suta si ceva de scari pana sus, pe terasa La Motoare. Pentru a veni in ajutorul celor dornici de exercitiu fizic, Nutline a numerotat scarile si le-a impinzit cu sloganul motivational - "... si nu te poti opri".
Contiuand pe aceeasi linie cultural - urbana, aceasta seara de ADfel va fi precedata de un concert live sustinut de formatia ceha The Nihilists. Dupa incalzirea cu muzica new wave electro future rock'n roll, ne vom anima cu spoturi internationale ce au ca tema sport si energie.
ADfel este primul eveniment anual dedicat publicitatii neconventionale, organizat la initiativa IQads si 24-FUN. Scopul sau este de a integra in comunicarea publicitara tendintele de actualitate ale culturii urbane si de a oferi brandurilor ocazia sa comunice cu publicul intr-un cadru informal. ADfel se desfasoara pe parcursul unei saptamani, in perioada 4 - 10 septembrie pe terasa "La Motoare" si este sustinut de Radio Guerrilla, MTV Romania, Cotidianul, HotNews, Compact, OOPS Media, Elevate, NewsOutdoor, Re:PUBLIK si Oblique TV.