Voci tinere mai răspicate sau mai înfundate împărtășesc din procesul lor unic de self-discovery. O adolescentă spune că și-a dat seama că mai are multe de învățat. O alta povestește despre cum a înțeles că greșelile nu sunt atât de scary. Și dintr-o dată, dialogul se transformă într-o voce colectivă care vorbește despre frici, bucurii, distracții și întrebări. Despre cum totul se schimbă, iar asta e înfricoșător și liniștitor, ambele în același timp.
Ăsta e vibe-ul din noua campanie de la Instagram creată de Johannes Leonardo. Spotul se adresează în special tinerilor și e un reminder că modul în care vei fi tu, cel din viitor, e o decizie Yours To Make. Iar Instagram e aici să te ajute să descoperi trenduri noi, persoane cool și surse de inspirație care să te aducă un pic mai aproape de cine vrei să fii. Asta, desigur, în scenariul idealizat. Pentru că Instagram e și platforma care stârnește nesiguranțe, îndoieli și frici, spațiul unde comparația e inevitabilă și imaginea de sine niciodată suficient de bună, mai ales pentru adolescenți. Campania spune un adevăr pe care simt nevoia să îl nuanțez puțin: da, cum te transformi e decizia ta. Dar yours to make e și decizia de a da unfollow conturilor care te fac să-ți chestionezi self-worth-ul și de a limita timpul de mindless scrolling pe Insta.
Aruncă un ochi campaniei aici: