Adrian Avram: All Those Monsters reprezintă stările de frică, agitație, nesiguranță pe care le avem de când a început pandemia

Adrian Avram: All Those Monsters reprezintă stările de frică, agitație, nesiguranță pe care le avem de când a început pandemia

Într-o lume plină de confuzie, iubirea este singura care face o diferență. Asta crede Adrian Avram și, oarecum de înțeles, lucrarea lui de la Eco Graffers Wanted by glo™ se numește ”All Those Monsters”. Dar indiferent de câte brațe ar avea monștrii aceștia și oricât de îngrozitori ar părea, Adrian crede că împreună îi putem dovedi. Prin iubire, bineînțeles. Asta e viziunea lui despre Love at First Swipe, tema concursului nostru, aflat în plină desfășurare. Cea mai grea parte în realizarea lucrării a fost să redea ideea, care are și o parte tristă, astfel încât din exterior să se vada doar partea plăcută. Pentru că ceea ce își doreste cel mai mult e ca oamenii care văd desenul lui să rămână cu un zâmbet. 

"Involuntar, m-am gândit la situația actuală. Pentru că fără să vrei o faci; te gândești la ce se întâmplă în momentul de față în lume", spune Adrian.

Sperăm că povestea lui despre monștri va da un imbold și altor creatori din România să participe la competiția de artă stradală. Brieful e aici, iar juriul - format din specialiști de seamă, cu experiență în street art, precum cei de la Sweet Damage Crew și One Night Gallery - de abia așteaptă să vadă și să noteze lucrări noi. Adrian Avram explică mai jos cum au prins formă și viață monștrii lui și de ce nu trebuie să ne temem de ei, ci să îi înțelegem mai bine.

 

Bio pe scurt

Ma numesc Adrian, am 27 de ani, sunt absolvent al Universitatii de Arte din Bucuresti si rezident al acestui minunat oras. De 3 ani si un pic muncesc in cadrul agentiei de publicitate “Don’t Panic”, unde fac si Graphic Design si DTP, iar in timpul liber mai creionez una/ alta.

Ma consider creativ, vad frumosul in orice si incerc pe cat posibilul sa fiu o fire cat mai pozitiva.

 

Pe copertile caietelor 

Tin minte ca in generala aveam un coleg cu care desenam tot timpul pe copertile caietelor fel si fel de masini din diferite pozitii si cu diferite accesorii. Lui ii placeau mult masinile, mie imi placea sa mazgalesc orice, de cate ori aveam ocazia. M-am ofticat tare mult ca nu a dat mai departe cu mine la Liceul de Arte.

 

Ce a urmat

Am inceput sa studiez mai multe la Liceul de Arte din Buzau, la sectia Monumentala. Acolo, pe langa diferitele tehnici pe care le-am invatat, am cunoscut si multi oameni care gandeau ca mine si cu care aveam ce sa vorbesc. O alta lume, plina de oameni creativi. O senzatie pe care o poti avea doar intr-un atelier.

Am studiat mai departe Murala la Unarte Bucuresti. Un “boom” de noi tehnici, noi oameni cu personalitati unice si minunate si noi materii interesante.

In ultimul an de facultate am fost din ce in ce mai atras de arta digitala, astfel ca mi-am realizat proiectul de licenta mai intai in Photoshop, inainte sa il pictez pe panza.

Imi era pe sub mana sa lucrez digital, pentru ca imi erau destul de de straine programele, dar in acelasi timp imi placea faptul ca nu aveam limitari. Color panel-ul si brush tool-ul erau la un click distanta. :)

Dupa facultate am cautat sa ma angajez ca Junior Graphic Designer + DTP, iar dupa 2 locuri de munca ce nu reuseau sa ma satisfaca din punct de vedere creativ, am fost primit in agentia Don’t Panic, unde lucrez si in momentul actual.

 

Teme care te inspira

Dupa ce imi rezolv briefurile de la munca, daca nu este o zi foarte obositoare, incerc sa mai desenez cate ceva pentru mine. Am terminat o prima serie de desene - “All Those Monsters” - asemanatoare cu cele din lucrarea propusa de mine pentru Eco Graffers, iar acum o sa vreau sa incep o a doua serie.

Consider ca munca + documentare + creatie + emotie = satisfactie. La sfarsit nu mai conteaza cat ai muncit sau cat research ai facut. Important e sa fii satisfacut. Si trebuie sa fii satisfacut de orice creatie, fie buna, fie mai putin buna, astfel sa inveti din propriile greseli.

 

Tabieturi de lucru

Pentru agentia la care lucrez am un program de luni pana vineri de la 09 la 18:00, momentan hibrid, uneori de la birou, uneori acasa, iar pentru mine personal lucrez de obicei dupa program sau in weekend, atunci cand am timp si dispozitia necesara.

Cat despre tabieturi, acestea s-au schimbat foarte mult de cand cu pandemia. Intr-un fel e misto sa lucrezi de acasa; ai spatiul tau privat unde iti desfasori activitatea cum doresti, dar in acelasi timp simti nevoia sa comunici cu colegii face to face.

 

Eco Graffers Wanted by glo™

Sunt destul de activ pe site-ul IQads, iar bannerul concursului mi-a atras atentia de ceva timp. E un concept super misto care nu doar ca ajuta Bucurestiul prin infrumusetarea lui, dar il ajuta si purificand aerul, lucru de care are mare nevoie orasul nostru.

 

Sursa de inspiratie

Involuntar, m-am gandit la situatia actuala. Pentru ca fara sa vrei o faci; te gandesti la ce se intampla in momentul de fata in lume.

M-am gandit ca All Those Monsters reprezinta starile ciudate de frica, agitatie, nesiguranta pe care le avem de peste doi ani, de cand a inceput pandemia. Si indiferent de cate brate au acesti monstrii sau de forma lor, uniti, prin iubire, reusim sa balansam aceste stari.

 

Provocari

Probabil sa imi dau seama cum pot sa expun povestea asta care are si o parte trista, astfel incat din exterior sa se vada doar partea placuta.

Tinand cont ca acest mural ajuta si mediul, purificand aerul si are si scopul de a infrumuseta orasul, este o dubla satisfactie. As vrea sa vad peste tot lucrul asta. Sa fie un normal.

 

Cu ce ai vrea sa ramana oamenii care vad lucrarea ta

Cu o poveste frumoasa si un zambet pe buze :)

 

Street art in Ro

Am o parere foarte buna. Si anii de studentie de la sectia Murala mi-au conturat aceasta parere. As prefera de 1000 de ori un oras cu blocuri colorate cu fel si fel de desene decat un oras gri.

 Imi place ca vad din ce in ce mai multe implicari din partea multor persoane, inclusiv din partea unor fosti colegi de facultate. Ii urmaresc pe social media si sunt mandru ca reusesc sa infrumuseteze Romania cu arta lor.

 

Eco Graffers Wanted by glo™

Premii

Cea mai frumoasă recompensă este posibilitatea ca lucrarea ta să ajungă pe un perete imens din București.
Cei de la Sweet Damage Crew vor ajuta câștigătorul să își transforme creația digitală într-un mural real, sursă de inspirație pentru locuitorii orașului. 

Premiile competitiei Eco Graffers Wanted by glo sunt în valoare de peste 4.500 euro

  • Cei 15 finaliști vor câștiga un voucher eMAG în valoare de 500 lei.
    Stabiliti de notarea juriului.
  • Marele premiu este în valoare de 3000 Euro.
    Lucrarea câștigatoare este cea cu cel mai mare punctaj dintre lucrările finaliste (70% notele juriului & 30 % votul comunității )
    În plus, pe lângă faptul că vei fi o sursă de inspirație, creația ta digitală va fi transformată într-un artwork fizic, un mural, parte din galeria de artă urbană owned by glo™, în parteneriat cu Sweet Damage Crew.
  • Premiul de popularitate (500 eur) pentru cea mai votată lucrare din comunitatea IG glo_Romania.

Timing

Perioada de desfășurare a competiției este 8 septembrie – 11 octombrie 2021 cu următoarele etape:

  • PERIOADĂ ÎNSCRIERI: până pe 30 septembrie 2021
  • STABILIREA FINALIȘTILOR PRIN VOTUL JURIULUI: în 3 octombrie 2021.
    (Acest vot stabilește topul înscrierilor și primele 15 cele mai apreciate lucrări merg în finală.)
  • ANUNȚAREA FINALIȘTILOR: 4 octombrie 2021
  • VOTUL PUBLICULUI pe IG glo_Romania: 4 – 7 octombrie 2021
  • STABILIREA CÂȘTIGĂTORILOR: 8 – 10 octombrie 2021
    (ponderea notelor juriului  este de 70% si votul comunității IG glo_Romania 30%)
  • ANUNȚUL CÂȘTIGĂTORILOR: 11 octombrie 2021

Inspirația

Asta e tot. Rămâne să inspiri adânc, să privești atent Bucureștiul și să propui viziunea ta despre Love at first swipe. 

Competiția Eco Graffers Wanted by glo™ se adresează exclusiv persoanelor adulte.
18+ | glo™ este un produs cu potențial de risc redus destinat consumatorilor adulți de produse din tutun sau nicotină.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Dosare editoriale

Companii

Oameni

Sectiune



Branded


Related