Coca-Cola Sticla Contur sarbatoreste 90 ani

Anul acesta sarbatorim un adevarat reper in istoria Coca-Cola: Sticla contur. La nouazeci de ani de la crearea sa, sticla contur ramane un simbol al inovatiei in domeniul ambalajelor, diferentiind cea mai cunoscuta bautura racoritoare de toate celelalte produse. Recunoscut de specialisti ca un exemplu de pionierat in brandingul de ambalaj, sticla contur este unul dintre putinele ambalaje care au primit vreodata statutul de marca inregistrata de la U.S. Patent and Trademark Office. De asemenea, mare parte din notorietatea marcii numarul 1 in lume are la baza sticla contur.

De-a lungul anilor, sticla si-a conturat o cariera in cinematografie, aparand alaturi de celebritati ale cetatii filmului in super-productii precum: "The Gods Must Be Crazy," "A Walk on the Moon," "Behind Enemy Lines" si "Catch Me if You Can." Arta este un alt domeniu in care sticla contur si-a facut loc: lucrarea lui Andy Warhal intitulata "Green Coca-Cola Bottles" a confirmat, la timpul sau, locul sticlei contur in istoria culturii pop. Alti autori, precum Howard Finster, Tom Wesselmann, Ulrich Walter si Carlos Vergar au folosit sticla contur in operele lor.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related