Cu melodia celor de la The Blaze în fundal, suntem martorii unor realități multiple: culturi diferite, practici religioase mai puțin cunoscute și oameni deveniți simboluri pentru o întreagă comunitate. Nu sunt scene dintr-un film nou apărut despre diversitate și acceptare, ci e noul spot de la Google gândit de cei de la Uncommon.
Campania e o pledoarie onestă pentru a pune întrebări. Despre noi, despre ceilalți, despre ce nu înțelegem, despre ce înțelegem, dar nu în totalitate, despre orice. Vocea sportivului Marcus Rashford ne amintește ceva ce tindem să uităm: nu întrebările pe care le punem ne definesc, ci ceea ce facem cu răspsunsurile pe care le primim.
Mi se pare un reminder venit la momentul potrivit, într-un context în care nevoia de a îmbrățișa diferențele dintre noi e cea mai mare. Iar conștientizarea că internetul ne ușurează cu mult procesul ăsta mi se pare valoroasă. Îmi aduc aminte de toate momentele în care am dat un search rapid pe Google de fiecare dată când eram prea jenată de gândul că întrebările mele sunt stupide, că ar fi trebuit să dețin deja acea informație. Și, de cele mai multe ori, după ce am verificat în mai multe surse, Google s-a dovedit a fi prietenul de care aveam nevoie.