Agenția Golin dezvoltă strategia de comunicare integrată pentru start-up-ul de educație continuă Upriserz. Noul client al agenției Golin este cea mai mare platformă educațională online din România, dedicată antreprenorilor și profesioniștilor din piața muncii.
„Upriserz se numără printre proiectele noi pe care ne bucurăm să le avem, să le dezvoltăm și să le transformăm în best practice de PR. Uprizers își dorește să devină un Netflix al cursurilor after work pentru antreprenori și profesioniștii care au deja un job, iar brieful pentru noi este să creștem acest brand, dar și să contribuim la schimbarea percepției românilor despre Lifelong Learning”, a declarat Roxana Dibă, Managing Director Golin.
În România, procentul adulților (25-64 de ani) implicați în procesul de educație continuă e cel mai mic din Uniunea Europeană, 1%, în timp ce media din UE este de 11%.
„Am reușit să fim unul dintre cele mai de succes startup-uri din România în 2020. Ne dorim ca tot mai mulți români să beneficieze de cursurile, webinariile și interviurile de la peste 50 de antreprenori, oameni de afaceri de succes, vedete TV, influenceri, experți și profesioniști din România, puse la dispoziție pe platformă și contăm pe sprijinul Golin pentru a comunica acest deziderat, dar și pentru a crește procentul celor interesați de educația continuă”, a declarat Lorand Soares-Szasz, CEO Upriserz.
Cea mai mare platformă educațională online din România acoperă elemente diverse de dezvoltare profesională și personală, de la negociere salarială la leadership, vânzări, marketing, antreprenoriat, educație financiară, până la public speaking. Cursurile sunt susținute de nume cunoscute, precum Lorand Soares-Szasz, Adrian Cioroianu, Monica Ion, Dan Luca.
Echipa Golin pentru Upriserz este formată din Cristina Butunoi (Deputy Managing Director) și Maria Bîrnaure (Senior Media Associate).
Golin România este afiliată la una dintre cele mai valoroase rețele internaționale de PR, Golin Worldwide, agenție de Relații Publice care își aliniază eforturile de creație și data cu business-ul clienților pentru a livra rezultate cu impact. Împreună ajungem la cele mai valoroase insight-uri și colaborăm într-un mediu incluziv, creăm cu mult curaj și orientați către rezultate. Cei 1700 de angajați Golin la nivel global operează în peste 50 de birouri din întreaga lume, ceea ce ne permite să venim cu soluții complete pentru piețe multiple și pentru programe de comunicare regionale sau globale. Golin a fost numită Global Agency of the Year în cadrul PR Week 2021, 2020 și 2019, Agenția Anului din regiunea Americii de Nord în cadrul PRovoke Media 2021 și prima agenție de PR care a obținut Gold și Silver pentru creativitate, în cadrul Festivalului Cannes Lions din 2019.
În România, Golin face parte din unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare, Lowe Group, alături de MullenLowe (advertising), Initiative (media) și Medic One (comunicare în domeniul medical şi farmaceutic).
Upriserz este cea mai mare platformă educațională online din România, lansată în martie 2019, dedicată antreprenorilor și profesioniștilor din piața muncii, cu acces pe bază de abonament. Upriserz oferă cursuri, webinarii și interviuri de antreprenoriat, dezvoltare profesională, personală și financiară, care pot fi închiriate cu 19,99 euro/lună sau 590 euro/an. Anul trecut, Upriserz a înregistrat vânzări totale de 2.544.060 euro.