Prima noapte ADfel a stat sub semnul neconventionalului. De la discursul de debut al festivalului tinut de Gianina Corondan si pana la proiectele vizibile pe terasa La Motoare, totul a fost altfel. In drumul de la lift si pana la bar, podeaua, bancile, mesele, servetele si chiar si barmanii va provoaca sa descifrati un mesaj publicitar, intr-o modalitate cat mai traznita.
"ADfel este evenimentul care pe mine m-a surprins. La inceput am crezut ca e doar o joaca, un gand de-al cuiva, insa am observat ca sunt multe ganduri neconventionale la IQads care sunt puse in practica. Ideea unui festival de neconventional mi se pare "rosie", o intentie superba pentru ca prea ne obisnuisem sa functionam in acelasi format, sa folosim mai mereu clisee. Astfel, mi se pare o initiativa vitejeasca si de-abia astept sa vad ce mai este scris prin WC-uri, pe maselele cuiva si cine mai stie pe unde", a declarat Gianina Corondan, in deschiderea festivalului.
"ADfel e o initiativa de business nu rea si o incurajare a tinerilor nu neaparat angajati in domeniu de a face publicitate. ADfel e fun. Lumea vine acolo ca sa se distreze, iar in acesti parametri e un festival absolut ok. Mi-ar placea sa imi vina cativa clienti la ADfel sa vada si ei reclamele din afara", a declarat Bogdan Naumovici, Creative Director la Leo Burnett.
Esti curios sa vezi ce mai urmeaza? Foarte bine, pentru ca seria noptilor ADfel continua, cu si mai multe surprize. In aceasta seara, atmosfera se va incinge si mai mult, spoturile avand tema: "dragoste si sex".