TNUVA a inceput o fructuoasa colaborare cu McCann Romania

TNUVA, infiintata in Romania de compania numarul 1 pe piata de produse alimentare din Israel, a ales McCann Romania pentru comunicarea lansarii sale pe piata din Romania. Grupul McCann Romania a fost ales in urma indeplinirii tuturor cerintelor impuse de licitatia organizata de TNUVA. Cu un portofoliu de marci extrem de apreciate, TNUVA tinteste sa devina unul dintre cei mai importanti jucatori pe piata romaneasca de produse lactate. TNUVA va oferi consumatorilor romani produse pe gustul lor si potrivite modului lor de viata.

Inca din 1926, anul infiintarii companiei in Israel, consumatorii au contat in fiecare zi pe alimentele naturale si hranitoare oferite de TNUVA. Astazi, gama TNUVA este extrem de diversificata, cuprinzand o mare varietate de produse lactate, precum si produse proaspete din carne, peste si oua, vanzarile anuale depasind 1 miliard USD in Israel.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune

Dictionar


Comentarii

Doru Basarab
acum 17 ani
"Inca din 1926, anul infiintarii companiei in Israel"... ?

Poate ne explica PRul McCann si cum de s-a infiintat Israelul asa de repede?.. ;)

Oricum, campanie destul de antipatizata (in parte probabil pt santajul emotional tacit asupra segmentului feminin targetat, lucru comparabil doar cu "mortaciunile" tabloidarde din media) pt cat de laudate sunt produsele lor.



Branded


Related