[Obsesii part-time] Vlad Tataru: Cea mai grea parte este să stai lângă pupitru și să aștepți să îți intre rândul să pui muzică

[Obsesii part-time] Vlad Tataru: Cea mai grea parte este să stai lângă pupitru și să aștepți să îți intre rândul să pui muzică

Vlad Tataru a crescut odată cu pasiunea lui pentru muzică. În liceu și-a dat seama că ar putea fi chiar el unul dintre oamenii care pun muzică la petrecerile la care mergea și a început să facă lucrurile să se miște în acea direcție. Simte că între publicitate și muzică e o legătură foarte strânsă și că se completează una pe alta nesperat de bine. Cel mai tare se bucură atunci când pune muzică acasă, în Roman, acolo unde organizează alături de alți prieteni Roman Massive.

Când îmi sună vreo piesă într-un fel, o pun deoparte pentru următorul set. Singurul moment când îmi dedic timpul pasiunii este când pregătesc o petrecere, îi găsesc un concept, o promovez și selectez un batch de muzică din care să-mi fac playlistul la fața locului. 

Pentru Vlad, publicitatea e o pasiune la fel de mare precum muzica și experimentează cu ea în cadrul agenției KUBIS. Intersecția dintre pasiune și job vine din faptul că în ambele domenii cauți să mulțumești oamenii , dar mai multe despre asta ne-a povestit în interviu.

 

Începutul în comunicare

Salut! Pasiunea pentru comunicare a apărut puțin înainte de liceu, când a apărut și emisiunea Marcă Înregistrată pe PRO TV, unde erau disecate spoturi și campanii. Tot în perioada aia am

fost la o Noapte a Devoratorilor de Publicitate și mi-a plăcut prea mult să nu încerc și eu la un moment dat. De atunci, lucrurile s-au mutat în online, iar eu din băncile liceului în birourile de agenție.

 

Relația cu muzica

Pasiunea pentru muzică a început înainte să încep să merg în picioare. De foarte mic m-am împăcat bine cu muzica. Pasiunea a fost declanșată de ai mei, care aveau dintotdeauna niște boxe enorme, pick-up, combină muzicală, viniluri, casete și, mai târziu, CD-uri.

 

Etapele acestui drum

Apoi a urmat viața. Eu am ascultat și am colecționat din ce în ce mai multă muzică și, după ce prin liceu am fost în primele cluburi, m-am hotărât să pun și eu muzică.

 

De unde ai învățat

Tehnic, am învățat să pun muzică de la Iulian (care activează sub numele de scenă Yosub), colegul meu de liceu, care deja făcuse o profesie din asta la 16 ani. Acum punem muzică împreună. Apoi, prin exercițiu și ascultat foarte multă muzică, s-a conturat și un vibe în jurul tehnicii.

 

Ce descoperiri ai avut

E o legătură foarte strânsă între pus muzică și făcut publicitate. Ambele m-au ajutat să fiu mai bun în partea cealaltă. Într-o parte vorbești cu oamenii prin muzică, în alta prin cuvinte și imagini. Și feedback-uri, probabil. Sincer, pasiunea pentru muzică n-aș vrea să se concretizeze în nimic, momentan. Poate de asta îmi place atât de mult, pentru că nu apuc s-o fac regulat, iar în alea 8-10 ocazii pe an în care o fac, devine un eveniment special.

 

Timp & efort

Păi... muzică ascult oricum zilnic. De fapt, în cea mai mare parte a zilei. Când îmi sună vreo piesă într-un fel, o pun deoparte pentru următorul set. Singurul moment când îmi dedic timpul pasiunii este când pregătesc o petrecere, îi găsesc un concept, o promovez și selectez un batch de muzică din care să-mi fac playlistul la fața locului. Cea mai grea parte este să stai lângă pupitru și să aștepți să îți intre rândul să pui muzică, iar cea mai frumoasă parte e să îți vină timpul să treci la pupitru.

 

Best memory

Easy question. Mi-am făcut un obicei din a merge de fiecare Crăciun acasă, la Roman, și să fac două petreceri una după alta alături de grupul cu care am pus pe picioare o serie de party-uri – Roman Massive. Deci amintirile mele preferate sunt legate de evenimentele alea de Crăciun, cu toți prietenii vechi acasă și cu o sală plină ochi (și urechi).

 

Între muzică și publicitate

În ambele domenii trebuie să faci niște oameni fericiți. Sau mulțumiți, măcar. Și în ambele aștepți un feedback pozitiv. Timpul mi-l dedic publicității, care, chiar dacă e un job, e o pasiune la fel de mare cum e muzica. Muzica e extra iar petrecerile sunt ori după program, ori în weekend.

 

Sfat ai pentru cei care incearca sa gaseasca echilibru între job și pasiune

Să asculte sfaturile colegilor care și-au deschis business-uri sau au pasiuni serioase. Nu ale ăstora care pun muzică part-time.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Kubis

KUBIS is a creative agency led by curiosity. Vigilant and open-minded, we feed our minds with science and our hearts with fiction. We like to go bold, we want to go big, and we like to go first. Our ideas are... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related