Odyssey a implementat programul national pentru o nutritie sanatoasa, care a sustinut lansarea iaurtului Danone Nutriday. Agentia a castigat acest proiect cu o campanie integrata de comunicare BTL construita in jurul nutritiei echilibrate si a beneficiilor alimentatiei sanatoase, in urma unui pitch organizat in luna mai de catre compania Danone.
"Insight-ul care a stat la baza dezvoltarii acestui produs - acela ca romanii sunt din ce in ce mai constienti de nevoia unei alimentatii echilibrate si de impactul nutritiei in calitatea viatii lor - a stat si la baza conceptului acestui program. Nutritia nu este inca un subiect popular in Romania, insa castiga teren, si tocmai de aceea propunerea noastra a fost de a democratiza' nutritia, de a da acces romanilor la intelegerea si aplicarea unor principii de nutritie echilibrata. Prin urmare, am adus nutritionisti specializati in fata oamenilor - atat prin intermediul caravanei, cat si in magazine, locul unde sunt cel mai preocupati de acest subiect. Astfel, am demonstrat ca o nutritie echilibrata este la indemana oricui, mai ales daca vorbim de un aliment fundamental, special conceput in acest sens - iaurtul Danone Nutriday. Subiectul este generos, ceea ce am realizat prin acest program fiind doar un inceput, prin care am demonstrat ca abordarea in BTL poate fi una integrata, si poate juca un rol mult mai important in viata oamenilor, transmitand si aducand la viata mesaje si branduri care sa ii ajute sa traiasca mai bine" declara Irina Pencea, Client Service Director, Odyssey.