Tohani România, mutare în enoturism experiențial: compania cheamă publicul la cules în vie, la Moșia de la Tohani

Tohani România, mutare în enoturism experiențial: compania cheamă publicul la cules în vie, la Moșia de la Tohani

Tohani România dă start la sezonul de cules în inima podgoriei de la Tohani, #AcasăLaFeteascaNeagră. Astfel, pe 25 septembrie şi 2 octombrie, ȋi invită la cules de struguri pe cei care își doresc să afle cum se naște vinul și de ce Tohani prețuiește culesul manual pentru a desăvârși vinul perfect. Evenimentul face parte din strategia companiei de a deveni un jucător important pe segmentul enoturistic local, în care a investit 6 milioane de euro.

 

"Culesul viei este deopotrivă o perioadă intensă pentru echipa Tohani, dar și o sărbătoare. Așadar, ne propunem să-i facem părtași la povestea noastră pe toți cei care iubesc vinul, pentru că, de peste 15 ani, Tohani spune povestea vinului românesc chiar aici, #AcasăLaFeteascaNeagră. Experiența culesului este unică, la fel ca și gustul vinurilor locale, iar noi ne dorim ca tot mai mulți români să trăiască această experiență", a precizat Virgil Mândru, CEO Tohani România.

Astfel, cei care își doresc să participe la culesul viei la Moșia de la Tohani o pot face în urma înscrierii prealabile la eveniment. Apoi, în cadrul celor două sesiuni de cules din septembrie,  participanții, alături de Cosmin Tudoran, Profu’ de Vin, vor fi pregătiți printr-un instructaj, având la dispoziție o zi întreagă și o vie bogată, gata de cules.

La fiecare cinci găleți de struguri culese, cei care participă la experiență vor primi o sticlă de vin Moșia de la Tohani. Pauzele vor fi presărate cu povești spuse de somelierul podgoriei chiar pe terasele viei și degustări ale soiurilor ce au consacrat brandul Tohani.

 

"La Tohani credem cu tărie că vinul pe care îl facem poartă amprenta celor care l-au cules, așa că fiecare strugure cules are valoare, fiecare boabă aleasă este importantă. Prin urmare, pe lângă investițiile făcute în vie, investim în oamenii care desăvârșesc ceea ce se naște în pământul moșiei de la Tohani. Am avut multe solicitări de a participa la culesul viei, iar anul acesta, odată cu extinderea noastră în zona de enoturism și creșterea capacității de cazare, ne putem bucura din nou împreună de acest moment special, culesul viei", a mai precizat Virgil Mândru

 

Ziua de cules se va încheia cu un foc de tabără, muzică, o masă autentic românescă și vin care să completeze experiența de cules în vie la moșia de la Tohani. Detalii legate de acest eveniment și condițiile de participare și înscriere sunt disponibile pe site-ul Tohani Romania.

Moșia de la Tohani, vinul sub eticheta căruia are loc evenimentul de cules in vie și de care participanții care culeg struguri se vor bucura din plin, a obținut multiple medalii la concursuri locale și internaționale. Ediția din 2019 a obținut aur la Premiile de Excelență Vinul.ro din București, dar și argint la Decanter World Wine Awards din 2020 desfășurat în Marea Britanie și respectiv Medalia de Argint la Concours Mondial de Bruxelles, ce a avut loc anul acesta.

Continuând strategia de a plasa Feteasca Neagră, cel mai vândut soi de vin roșu din România, pe harta internațională a vinului, Tohani România a finalizat în 2021 prima parte a unui amplu proiect de investiții în enoturism. Astfel, începând din luna iunie, capacitatea de cazare în cadrul complexului Tohani a crescut la 20 de camere, putând găzdui până la 40 de turiști. Investiția totală în proiectul dedicat turismului a fost până acum de 5 milioane de euro.

"Sesiunile de cules în vie sunt o experiență unică pentru cei care vor să descopere vinul în toate formele sale. Experiența culesului nu poate să lipsească din ceea ce oferim celor care ne vizitează la Tohani iar transformarea sa într-o sărbătoare petrecută alături de cei care apreciază vinul născut la Tohani este o bucurie, dar și o datorie pe care ne-o asumăm ca promotori ai vinului românesc.", adaugă Virgil Mândru, CEO Tohani România.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related