Campanie de imagine toamna pentru 4cars

Revista "4cars" a implinit un an. A fost lansata ca publicatie gratuita, distribuita exclusiv in Bucuresti, statut in care va ramane si de acum inainte. "Daca toate celelalte reviste auto de pe piata au privirile indreptate catre modelele noi, catre concept cars, catre evenimentele internationale, 4cars vine cu o abordare mult mai aplicata, indreptata spre viata de zi cu zi a soferului bucurestean", a spus Marius Tudosiei, redactor sef si co-fondatorul revistei.

4cars le povesteste oamenilor despre ceea ce li se intampla sau despre ceea ce li se poate intampla. Le ofera sfaturi si recomandari pentru intretinerea corecta a masinii, despre locurile unde isi pot rezolva problemele cu care se confrunta,. ghidul 4cars fiind un instrument util pentru soferi. Potrivit reprezentantilor sai, revista isi propune o abordare foarte realista a vietii la volan, departe de visele artificial create de prezentarile stufoase de masini pe care nu ni le vom permite (unii dintre noi) niciodata. "Nu generam alte vise, incercam sa rezolvam probleme", ar conchide Tudosiei.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related