Cele mai interesante titluri din August, pe WeInvent.ro

Cele mai interesante titluri din August, pe WeInvent.ro

A venit, a venit toamna, acoperiti-va inimile cu ceva. Eventual cu niste masti, daca umbre de copaci nu se mai gasesc…  Iata ca Septembrie e deja aici, cu mult asteptatele restrictii, in curs de agravare. In cele patru luni ramase pana la final de an, sa speram ca o vom scoate la lumina, atat pe partea economica, cat si cu sanatatea. Pana una-alta sa vedem cu ce articole interesante ne-am delectat in August.

O livadă de familie plantată de bunici, dezvoltată de părinți și transformată într-o poveste antreprenorială de succes de către cele două fiice cu experiență corporatistă. Despre acest exemplu frumos și curajos de antreprenori tineri în agricultură (ceva ce pare utopic în România, dar nu e) am povestit cu Corina Oprea și sora ei Alina, co-proprietarele livezii și brandului „Crăița Merelor” – și, de puțin timp, și ale business-ului agro-turistic „Crăița Merelor – The Place”

Am descoperit sucul și mai ales cidrul de mere de la Crăița Merelor la Târgul de producători de la Agronomie, la sfârșit de săptămână. Ne-au plăcut mult produsele, dar și atitudinea prietenoasă și totodată smart a familiei Oprea, așa că iată povestea lor de antreprenoriat, comunicare și mai ales de creștere a unui business ce reușește ceva ce ne dorim cu toții probabil: să facă o diferență benefică în viețile oamenilor printr-un business care îi pasionează. Un interviu de Cristina Enescu Aky, din seria #reinventyourself #reinventyourbusiness.

Cu peste 3 ani de experienta in marketing si altii 20 in publicitate, lucrand cu unele dintre cele mai cunoscute branduri din lume, precum: Red Bull, Mars Company, MasterCard, Bayer, Procter & Gamble, Henkel, BRD, PepsiCo, Cadbury, Bayer, Romtelecom (Deutsche Telekom), Auchan, Dacia Renault, Bancpost, UPC, OMV Petrom, Wrigley, Bunge, UNICEF, Worldvision, Andreea Sandu este din octombrie 2019 Creative Partner al Circles Colab.

Am avut o discutie deschisa si sincera despre industria de marcomm din Romania din 1999 si pana acum, creativitate, cariera, dar si antreprenoriat. Un interviu de Romanita Oprea, din seria #reinventyourself #reinventyourbusiness.

In fiecare an, aceeasi intrebare existentiala, fara de care nu se poate trece la urmatorul anotimp, revine pe buzele tuturor romanilor: mai e Vama ce-a fost? Oricum, acum cu fiecare generatie totul e relativ, in functie de varsta pe care o ai. Unul spune ca pe vremea lui plaja era animata doar de nudisti care intrau la singurul magazin mixt din sat cu chilotii pe cap si-i puneau pe ei doar daca le cerea vanzatoarea. Altul spune ca pe vremea lui era plin de punkisti si metalari, iar altul iti va zice ca la Stuf pe vremea lui nu erau garduri pe ringul / plaja de dans. Acum, printr-o manevra privato / financiara pare ca fiecare si-a luat coltisorul lui de plaja. Despre aceasta manevra intr-un articol de Marian Costache.

Studii recente argumenteaza ipoteza că scăderea pe termen lung a numărului de infracțiuni, inclusiv spargerea si furtul de mașini, cunoscută sub numele de căderea criminalității internaționale, a fost rezultatul creșterii criminalității cibernetice. Despre aceasta tema interesanta intr-un articol semnat de prof. univ. dr. Emil Stan

De cand publicitatea nu mai e ce-am fost invatati de mult ca e, o pasta de dinti in prime time care-ti spune ca e bine sa te speli pe dinti de 3 ori pe zi, iar 20 ani mai tarziu ca e ok sa te speli de fapt de 2 ori, uite asa au variat si mediile in care aceasta ultima forma de propaganda usoara isi face simtita prezenta. Si daca a invadat tot spatiul digital, tot spatiul mediatic clasic, fie radio, print sau tv, de ce sa nu-si faca si o iesire si in mama natura…

Stati putin, ca nu urmeaza un articol hateresc, pentru asta exista alte platforme, nu dati inca report. E doar o semnalizare a unui branding pe care una din berile as zice, nu cu prea multa traditie, de la noi, a ales sa-l faca. Un articol semnat de Marian Costache.

Ultima runda de investitii obtinuta de ProductLead a accelerat si planurile pentru dezvoltarea echipei, iar numirea Elenei Gherasim, Chief Marketing Officer ProductLead, fiind doar un pas. Am discutat cu ea despre serviciile oferite, pozitionare, colaborarea cu piete internationale, trenduri, pandemie si multe alte teme interesante.

Cu o experienta de aproape 10 ani în industria de digital marketing, Elena Gherasim este specializata în performance marketing si comunicare de brand, B2C si B2B. De-a lungul timpului, Elena a creat strategii de marketing online, a implementat campanii pentru clienti importanti din diverse industrii precum beauty, fashion si retail si a gestionat bugete de marketing de peste 5 milioane de euro. In ultimii doi ani, Elena a lucrat în cadrul Google Romania, unde a coordonat activitatile de B2B marketing ale companiei pe piata locala. Un interviu de Romanita Oprea

Mai tineti minte vara trecuta, cand pe cerul instelat se vedea un sir de sateliti, de ziceai ca sania lui Mos Craciun din reclamele Coca-Cola aterizeaza in sfarsit la tine in dormitor? Nebunia lui Musk, cum ar veni, prin care voia sa dea internet la tot satul planetar. Ei bine, acum se trece la nivelul urmator. In care aflam ce mai pot face doua maini dibace, cand au sustinerea altor maini din umbra si implicit acordul publicului, asigurat cu maiestrie de gigantii mass-media, capabili sa imbrace totul in cea mai frumoasa lumina. Un articol, pe acest subiect, semnat de Marian Costache.

In lumea retailului de FMCG,  probabil apa calda a fost déjà inventata… Chiar si asa, retailerii au si incearca in practica diverse mici idei (unele traznite, altele simpatice si chiar haioase…) pentru a se diferentia si a atrage mai multi clienti-cumparatori. Am facut un tur al supermarketurilor din diferite tari pentru a va arata lucrurile interesante descoperite pe si între rafturi. Un articol de Cezar Baciu.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related