O noua campanie Pepsi Max ii va incanta pe tinerii din Romania incepand din aceasta luna. " In linie cu pozitionarea brand-ului, "Live life to the MAX" , noua campanie se desfasoara in jurul celor doua atribute esentiale ale produsului, pe de o parte gustul de cola la superlativ, pe de alta parte avantajul lipsei de zahar" spune Catalin Lascu, Franchise & Marketing Manager PepsiCo International pentru Romania, Bulgaria si Republica Moldova.
Patru noi spoturi, piesele de rezistenta ale campaniei, prezinta o serie de situatii extreme abordate cu mult umor: o maimuta conduce un taxi in oras, sub privirea ingrozita a pasagerului; un tanar curajos incearca o coborare inedita pe un zgaraie-nori, la indemnul colegilor sai; trei cascadori intr-un test sub rotile unei masinarii infernale; un politist incearca sa salveze orasul devastat de extraterestri. Filmate de regizorul olandez Matthijs Van Heijningen, noile reclame beneficiaza de toate elementele pe care fanii Pepsi Max le asteapta - atitudine, umor si final neasteptat.