Utopii și experienție religioase pe bază de lapte de plante

Utopii și experienție religioase pe bază de lapte de plante

Haleluia, kitsch colorat! Fără tine, lumea advertising-ului ar fi un loc mai plictisitor și mai trist! Fucsia și Mint Green, Turcoaz de ocean și Flamingo de pepene verde, urcând scările pianului-curcubeu direct in raiul kitsch-ului!

Există atât de multă muzică și poezie într-un smoothie de nucă de cocos încât nu-mi pot imagina decât ceea ce face acest lapte pe bază de plante stomacului ...

“O cornucopie de migdală”/“An almond cornucopia”, rimează atât de bine cu “Oatopia mea personală”/“My personal oatopia” că te trezești deodată cu o experiență aproape evlavioasă :))

Brandul Califia Farms inventează termenul “Calilujah!” și își începe călătoria în lumea publicității printr-un musical kitsch de jumătate de minut, pus în scenă de Goodby Silverstein & Partners. Regizorii Alexandra Hamilton Bolton și Diesel Schwarze au încălzit spiritele,, cu actorul britanic Sean Miles în rol principal cântând și dansând printre nori, iar Chaz Langley e vocea piesei compuse de Squeak E. Clean Studios.

“Costumele și decorurile au fost proiectate și create pentru spot, iar acum unele dintre ele au ajuns în birourile Califia Farms”, spune Daniel Righi, director de creație asociat al GS&P. "Anul acesta vor fi atracțiia petrecerii de Halloween!”

 

“Industria laptelui vegetal se ia foarte în serios”, spune celalalt director de creație, Kurt Mills. “Totul este să mănânci sănătos și să fii o persoană mai bună. Nu am vrut să facem oamenii să se simtă vinovați, am vrut să fim veseli și să sărbătorim. Să îi facem pe oameni să se simtă fericiți când beau o sticlă de lapte, fără tot bagajul care vine de obicei din această categorie”.

 

Bucurați-vă de lapte, atunci, indiferent de religia voastră alimentară!

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related