Satiricon lanseaza un proiect ambitios menit sa duca la cresterea tirajelor si a notorietatii publicatiilor trustului. Proiectul vizeaza toate publicatiile Satiricon, respectiv Dilema veche, Romania literara, Aspirina, proaspat lansata Dilemateca si Plai cu boi - publicatie ce va fi relansata la finalul lunii septembrie a acestui an. Campania intitulata "Concentratul de cultura" se va derula in perioada 21 august - 3 noiembrie 2006 si este realizata in colaborare cu agentia de publicitate Odyssey Communication. Este cea mai mare campanie de presa de cultura realizata vreodata in Romania.
Campania consta in trimiterea unui numar de 1,500,000 de plicuri la nivel national printr-un val de direct mail (300,000 de plicuri) si unul de dropmail de 1,200,000 de plicuri. Plicurile sunt adevarate "concentrate de cultura" ce contin hrana pentru minte, dar si o cantitate simbolica de taitei in forma de litere. Va exista, de asemenea, o componenta de telesales pentru 100,000 de persoane.