Am prieteni si dusmani de la Golden Brau

Taramul prieteniei a fost mereu explorat de publicitatea la bere. Fie ca vorbim de Ursus, Bergenbier sau Carlsberg, mai mereu platforma de comunicare merge pe ideea prieteniei si a relatiilor interumane. Tot pe aceeasi directie a prieteniei s-a inscris si Golden Brau cu spoturile Rezervarea si Work, poate un pic prea apropiate de taramul "complicitatii masculine" stapanit deja pe plan intern de Bergenbier. Insa, la urma urmei, complicitatea masculina a fost hitul fanilor Bud, si nu numai asa ca... "Follow the leader, leader...". In plus, fata de aceleasi spoturi cu prietenii sau cu familia reunita la cine stie ce ocazii, prefer sa vad ce nazbatii mai fac barbatii.

Si daca tot vorbeam de consumatorii de bere, mi se pare foarte ciudat faptul ca nici o bere nu a abordat taramaul solidaritatii feminine. Oricat de uimitor ar parea (pentru barbati), si fetele sunt consumatoare de bere si ies in oras "la o barfa mica" cu un pahar de bere in fata. Si atunci, nu e ciudat ca nici un spot la bere nu are o femeie ca personaj principal? Sa fie oare industria berii cea mai misogina industrie?

Revenind la oile noastre, nu pot sa nu apreciez suflul nou din spotul pentru noua promotie Golden Brau, la fel cum nu pot sa nu salut ideea de premiu care poate fi impartit cu prietenii. Daca pana acum am fost bombardati de seturi de pahare sau tot felul de sacosele frigorifice, acum lucrurile stau putin altfel. Castigatorul va avea ocazia de a vedea cum se simte un filantrop, va face cadou unor prieteni, 3 dintre masinile castigate ca premiu. Evident, va ajunge sa simta pe pielea lui cum este sa ai de ales intre prieteni, rude, etc. In orice caz, pe langa ideea de a da mai multa responsabilitate consumatorului, imi place si felul in care este comunicat acest lucru. Cateva situatii amuzante si foarte probabile, nu de alta, dar toti am simtit la un moment dat mania vecinului nedreptatit sau pe cea a omului care se crede pagubit. De altfel, intr-o lume in care se baga bani grei la loto in speranta unei imbogatiri peste noapte, intr-o lume in care toata lumea vrea sa fie director (tot din motive financiare), mi se pare misto ideea unui om care va avea de luat o decizie... Totusi, as fi curioasa sa stiu cum se va schimba viata castigatorului (sau a castigatoarei!!!) marelui premiu.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related