"Apasă play, jocul începe acum” este invitația pe care BETANO a lansat-o către pasionații de jocuri online, încurajându-i să descopere experiența unică a universurilor tematice din cazinoul online, printr-o campanie inovatoare. Prima serie video din România filmată în timp real, fără post-producție, semnată de agenția integrată de comunicare Oxygen, a depășit așteptările, înregistrând peste 7 milioane de vizualizări pe canalele dedicate.
Blend între realitatea clasică, virtuală și augmentată
Seria video care a compus campania „Apasă play, jocul începe acum” a fost produsă cu tehnologie de ultimă oră, în set-upuri virtuale epice, obținute prin implementarea suitei de tehnologii Zero Density. Producțiile video au fost realizate în colaborare cu studioul Safe Frame, singura companie din Europa de Est care oferă mixul de tehnologie necesar pentru realizarea proiectelor integrate de producție virtuală. Rând pe rând, vedete precum Mira, Dani Oțil, Raluka, Șerban Pavlu și Liviu Vârciu au invitat consumatorii de divertisment online să descopere diversitatea jocurilor din platforma BETANO în concepte diferite pentru fiecare în parte.
Intensitatea jocului trăită în compania eroilor, a personajelor și a filmelor preferate
Campania a fost lansată pe 8 martie cu Luna Supereroilor by Mira, care a adus la viață personajele benzilor desenate și i-a invitat pe fani să i se alăture în cadrul jocurilor tematice. Dani Oțil, în rol de șerif, a preluat ștafeta și i-a ghidat pe jucători spre sloturile ce recreează atmosfera Vestului Sălbatic. Zeița Raluka a dezvăluit farmecul mitologiei antice și a rotirilor legendare. În Luna Filmelor, actorul principal a fost Șerban Pavlu, care a jucat un dublu rol și i-a pus în „dificultate” pe utilizatori, îndemnându-i să facă parte din două echipe captivante. Seria a fost încheiată cu Luna Fructelor by Liviu Vârciu, unde Liviu Stil-de-viață-sănătos și Liviu Mexicanu’ au atras jucătorii către fructe, simbolurile care au pus bazele și definesc lumea sloturilor.
Conținut video premium, creat în linie cu poziționarea brandului în zona de divertisment online
„Obiectivul principal al acestei campanii a fost de a prezenta într-o manieră inovatoare experiența de casino, folosind laolaltă storytelling și inovație în tehnologie, sub forma unor episoade lunare unite de același concept creativ care, însă, aduce ceva nou de fiecare dată. Misiunea noastră de a oferi entertainment de cea mai înaltă calitate clienților noștri se regăsește nu doar la nivel de produs, ci și la nivel de marketing și, de aceea, ne concentrăm pe a aduce clienților noștri de fiecare dată experiențe premium, alături de tehnologii de ultimă generație”, a declarat Roxana Dinescu, Marketing Manager, Brand & Communications, BETANO România.
„Deschiderea BETANO pentru inovație la nivel de comunicare a reprezentat pentru noi oportunitatea de punere în scenă a unui concept în care am crezut cu tărie încă de la stadiul de idee. Am pornit de la observația strategică potrivit căreia utilizatorii cazinoului online se împart în mai multe categorii de jucători, în funcție de preferințele de joc, dar și de personalitate. Astfel, <<Apasă play, jocul începe acum>> este un proiect care răspunde, în primul rând, nevoii jucătorilor de a trăi experiențe digitale dedicate. Ne-am propus ca, prin intermediul seriei video, să facem cunoscute jucătorilor cinci universuri prezente în platforma BETANO: Supereroi, Vestul Sălbatic, Mitologie, Cinema și Sloturile Originale, punând accent pe stimularea imaginației jucătorilor”, a declarat Alina Savu, Account Manager OXYGEN.
Echipele implicate în proiect:
BETANO România
Dragoș Mîndreci – Country Manager
Roxana Dinescu – Marketing Manager, Brand & Communications
Vadim Cușnarencu – Marketing Manager, Performance
Ciprian Enache – Copywriter & Social Media Specialist
OXYGEN
Andreea Bahrin – Group Account Director
Bogdan Epure – Head of Social Media
Alina Savu – Account Manager
Alex Manciu – Senior Copywriter
Raisa Știrbu – Art Director
Monica Roșioru - Traffic Manager
BETANO face parte din grupul Kaizen Gaming, leader pe piața de GameTech din Grecia, alături de brandul Stoiximan. BETANO are o prezență activă în zona de Joc Responsabil, prin implementarea unor soluții inovatoare, bazate pe utilizarea Inteligenței Artificiale (AI), pentru a veni în sprijinul utilizatorilor și a le oferi o experiență de pariuri sportive și cazinou online completă.
În România, BETANO investește constant în susținerea sportului de performanță și a sportivilor de elită, fiind partenerul principal al echipei CS U Craiova, partenerul oficial al echipei de fotbal FCSB, partenerul oficial al celei mai bune luptătoare a României, Alina Vuc, al gimnastului român Marian Drăgulescu și al echipei de canotaj Gianina Beleagă - Ionela Cozmiuc, dar și partenerul principal al Federației Române de Automobilism Sportiv pentru Campionatul Național de Raliuri. De asemenea, BETANO a încheiat parteneriate strategice cu fostul jucător de fotbal la echipele Steaua și Rapid, Narcis Răducan, cu Ciprian Marica, fostul internațional român, dar și cu pilotul de raliu Simone Tempestini. BETANO susține performanța în toate ramurile sportive, devenind în urmă cu puțin timp partenerul principal al celei mai bune echipe de Counter-Strike: Global Offensive din România, Nexus Gaming CS:GO. De asemenea, compania susține comunitățile din toate țările în care este prezentă, prin implicarea în proiecte ample de responsabilitate socială la nivel regional.
Grupul este prezent în șase țări: în Grecia și Cipru, prin brandul Stoiximan, și în Germania, România, Portugalia și Brazilia, prin brandul internațional BETANO.
Oxygen este o agenție integrată de comunicare, cu birouri în București și Cluj-Napoca. Premiată încă de la începutul activității pentru campaniile sale, agenția deține un portofoliu vast de clienți, precum: Farmec, Enel, Arctic, Olympus, Betano, Moncler, EBRD, Sensiblu, Garanti BBVA, Nestlé, Skoda, Total Romania, VEKA Romania, Huawei, Siniat – Etex Group, VEEAM, Fashion House, Selgros, Masculan, ATP Trucks, Email de Sighisoara, Patria Bank, Magna Pharm, PPF Romania, Gregory’s Romania, Sony Pictures AXN, PPD Romania, Gruppo Campari, Skechers, Dentons și mulți alții. Misiunea Oxygen este de a crește în mod sustenabil branduri și businessuri, prin insighturi, abordare strategică și campanii integrate axate pe rezultate.