După aproape doi ani alături de echipa MAINSTAGE, în poziția de senior copywriter, Laur Răboj preia din luna august rolul de Group Creative Director și va coordona campaniile creative pentru Penny., 7card si FruFru precum și inițiativele de new business ale companiei.
„M-am bucurat foarte mult că am putut să-l aduc pe Laur în agenție, mai ales ca îl „vânam” de ceva timp. Promovarea sa a venit firesc, în urma workului foarte bun pe care l-a făcut. Laur e printre cei mai mișto oameni pe care îi știu și sunt sigur că o sa facă o treabă foarte buna și în continuare.”, a declarat Eugen Suman, Creative Director la MAINSTAGE | The Agency.
„Dincolo de obiectivele de business și work de calitate, îmi doresc tare mult să contribui la crearea unui mediu fun, în care putem să vorbim liber, să ne purtăm de grijă și să transformăm procesul creativ în ceva care să ne dea energie.”, a completat Laur Răboj.
În noua sa poziție, Laur va avea misiunea de a întări abordarea pop culture a MAINSTAGE, prin încurajarea unui proces creativ bazat pe proactivitate, fun și empatie față de nevoile clienților și ale colegilor.
Laur a absolvit Școala Art Directors Club, lucrând în agenții importante, precum Graffiti BBDO, GMP și Publicis. Printre festivalurile la care a obținut rezultate notabile se numără: Eurobest, Golden Drum, Effie, ADC*România, Fibra și Internetics.