Stimati publicitari si marketeri, nu credeam ca voi ajunge sa spun asta vreodata, insa m-am saturat! "M-am saturat! Da, m-am saturat!", canta nu demult Vama Veche... si mare dreptate aveau! Mi s-a acrit de spoturile si sloganurile care ma invata ce sa fac, si mai rau, ma invata cum sa-mi traiesc viata. Mi-a ajuns de cat am numarat microsecundele pe care le-am pierdut dormind sau la serviciu, mi s-a luat de cate clipe mai am de trait (vorbind la telefon, intre noi fie vorba). Mi s-a acrit de sloganuri similare, de produse si branduri (deci, tot produse) care ma cred atat de neinitiata in ale "a trai" ca imi explica ele, brandurile (sau marketingul lor), cum ar trebui sa o fac.
Joaca de-a psihologul in publicitate
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: