Copiii cuceresc orasul - o noua campanie Grey Worldwide Romania

Romtelecom si Grey Worldwide Romania au lansat o noua campanie de comunicare - "Copiii cuceresc orasul, pentru ca acum adultii stau la telefon mai mult ca oricand" - menita sa promoveze planul tarifar al companiei, valabil din 15 august, precum si cele doua noi abonamente, cu 300 si 400 de minute incluse, care vor fi introduse pe piata incepand cu 1 septembrie 2006.

Campania este declinata in doua executii TV care dramatizeaza introducerea celor mai noi abonamente Romtelecom si prelungirea cu doua ore a intervalului in care se poate vorbi la cele mai mici tarife oferite de companie. Laurentiu Dinca, Copywriter Grey Worldwide Romania: "Adultii stau acum la telefon mai mult ca oricand datorita noilor tarife. Consecinta imediata este ca orasul este cucerit de copiii care il transforma intr-un urias teren de joaca."

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


VML

VMLY&R a preluat FRACTAL Communications, agentia locala parte din WPP, si se alatura  VMLY&R Commerce pentru a oferi brandurilor o experienta conectata.  Preluarea agentiei locale de catre... vezi detalii »

Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related