RADIOAVENTURA, Turul României cu Autorulota ZU, a fost urmărită de peste 13 milioane de oameni în social media

RADIOAVENTURA, Turul României cu Autorulota ZU, a fost urmărită de peste 13 milioane de oameni în social media

Mihai Morar, Daniel Buzdugan, Emma Ștefan, Tea Teodorescu și întreaga echipă Radio ZU au reușit să „construiască” o campanie de milioane. Milioane de vizualizări, milioane de oameni care au stat cu ochii pe transmisiunile video realizate în timpul celor două săptămâni, dar și milioane de emoții, de întâlniri și povești frumoase.

Timp de 2 săptămâni, Radio ZU a străbătut țara, a parcurs peste 3000 de kilometri, a realizat 10 ediții de matinal din orașe diferite ale țării, a adus în fața ascultătorilor povești de viață impresionante, a demonstrat, încă o dată, cât de faină este România.

„Merem pân’ la capăt, cum zice-o vorbă din Ardial, no! Vă iubesc!”

 

 „SEMPER UNA - MEREU ÎMPREUNĂ, aceasta este deviza Academiei Forțelor Terestre din Sibiu și cred că de atâția ani de când facem radio împreună am merita și noi să purtăm în inimi aceeași deviză! Au fost 2 săptămâni grele în care ne-am rupt de familiile noastre și ne-am dedicat lumii dornice să ne cunoască pe viu, am străbătut România în peste 3000 km, pe care, iată, mulțumim lui Dumnezeu că i-am dus la bun sfârșit. Multumesc iubiților mei colegi Mihai Morar, Emma Ștefan și Tea Teodorescu pentru toate bucuriile, lacrimile, oboseala și greutățile prin care am trecut ÎMPREUNĂ în acești minunați ani de Radio ZU.  Merem pân’ la capăt, cum zice-o vorbă din Ardial, no! Vă iubesc!”, a povestit Daniel Buzdugan.

 

„RADIOAVENTURA este manifestul cel mai puternic că, oricât am fi de departe, avem nevoie să fim aproape. Ca să rămânem oameni între oameni.”

 

Reacția și interesul din partea celor care au urmărit RADIOAVENTURA celor 4 DJ-i Radio ZU este pe măsură. Conținutul video transmis pe canalele social media ale Radio ZU a generat un reach de 13 Milioane și 15 milioane de minute de vizionare.

Din punctul de vedere al materialul distribuit de membri comunității ZU din online, cifra este de asemenea importantă. 50.000 rata de share în aceste 2 săptămâni de campanie.

Pe radiozu.ro, platforma de visual radio, aproximativ 200.000 de oameni au urmărit campania, iar pe Youtube, acolo unde Radio ZU a fost live 24/24, au fost prezenți peste jumătate de milion de oameni interesați de fenomenul RADIOAVENTURA.

Cel mai vizionat live este episodul de #MuzicaAia difuzat de la DJ Popoviciu de acasă. Momentul are un reach de aproximativ 800.000 și 973.400 vizionari.

 

"Am așteptat un an și jumătate ca să fac din nou asta. Mi-a fost dor de mediul meu natural. Mi-a fost dor de voi, iar caravana asta cu 2 autorulote prin țară a fost Manifestul cel mai puternic că, oricât am fi de departe, avem nevoie să fim aproape. Ca să rămânem oameni între oameni.”, a declarat Mihai Morar, la finalul campaniei RADIOAVENTURA, Turul României cu Autorulota ZU.

 

RADIOAVENTURA: Turul României cu AUTORULOTA ZU poate fi considerată, fără nicio exagerare, ca fiind cea mai complexă campanie de radio implementată în ultimii doi ani în România. 3000 de kilometri. 2 autorulote. 2 săptămâni. 4 DJ-i Radio ZU. Peste 30 de oameni în echipa de producție. Transmisie live 24 de ore din 24 pe mediul online Radio ZU, cu interventii live pe radio în momente cheie are campaniei,  live-uri dedicate  paginilor de Facebook si Youtube ale radioului, dar și intervenții live pe ZU TV.

Campania de radio organizată de Radio ZU și susținută de RT TAX a putut fi urmărită live pe platformele Radio ZU (Facebook, Youtube, Visual Radio). 

Ascultă Radio ZU pe toate frecvențele, dar și pe aplicația mobilă disponibilă atât pentru Android, cât și pentru IOS.
Urmărește ce se întâmplă 24 din 24 de ore la ZU pe platforma Visual Radio.
Revezi cele mai interesante momente foto și video pe platformele social media Radio ZU.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related