Cohn & Jansen își consolidează strategia de digital, iar Felicia Stoica devine Digital Creative Director începând cu luna iulie 2021.
Cunoscută pentru brand building, cu unele branduri construite de la zero – cum ar fi Aqua Carpatica și George - Cohn & Jansen își propune să aplice același principiu de brand mantra și în digital, mediu în care „the buzz value” este situată de prea multe ori deasupra lui „the brand value” din dorința de a crea engagement instant.
"Ne dorim să creăm content în diferite forme și formate, dar care să fie adoptat și, ideal, preluat de digital communities. Nu vrem să creăm conținut care să emuleze un anumit tone of voice sau stil doar ca să bifăm diferite trenduri, comunități sau contexte. Dacă acel "moment marketing" nu e potrivit brandului, miroase a fake.
Cred că multe dintre proiectele de digital se opresc la mecanică și formate testate și nu mai dau șanse și unui "added value" creativ sau unei idei care să le diferențieze de alții din același sector.
E prea mult conținut superficial pe internet și cred că e loc să fim mai strategici. Mai ales că avem o echipă serioasă și mișto de strategie în agenție și parteneri buni de dev. și producție cu care putem să pornim de la intersecția dintre insight-urile culturale, nevoile brandului, mecanicile și caracteristicile proprii fiecărei platforme sau canal din online.", spune Felicia.
Felicia Stoica activează de peste 13 ani în advertising și are experiență pe o arie extinsă de industrii – banking, pharma, FMCG, retail. A lucrat pentru clienți precum BCR, Petrom, Dacia, Aqua Carpatica, Bergenbier, Mondelez, ING, MedLife, Lidl. Între proiectele cele mai vizibile și premiate ale Feliciei sunt: „Atlasul Bolilor Născute din Dragoste” – MedLife, ING – „Stay@HomeBank”, Lidl – „Campanie anti-bullying”, BCR „Handmade Red Carpet”, BCR – „Dorothy”, BCR – „Shakespeare”, jucăriile „Țaca Paca”, proiecte dezvoltate de-a lungul anilor petrecuți de Felicia în agențiile cu care a colaborat.
În acest demers de a construi și brand, dar și de a genera engagement, Feliciei i se alătură Raluca Diaconu, Digital Strategic Planner cu o experiență de peste 10 ani în sectorul digital.
"Prin work-ul nostru, vrem să ajutăm brandurile să practice mai multă empatie față de consumatori, pentru a putea fi mai relevante și iubite. Trăim vremuri în care oamenii caută să le vorbești pe limba lor, să-i asculți și să adresezi ce-i doare, mai ales în digital, unde personalizarea e la ea acasă.
Dincolo de tactici și formate, noi ajutăm brandurile să crească punându-ne «papucii de consumator» și astfel găsind soluțiile care chiar au un impact real si sustenabil.", spune Raluca.