Jumătăți de oameni sunt peste tot prin jur, doar că mai greu de identificat. De cele mai multe ori, au corpuri umane obișnuite. Dar cei de la Gigil sunt perspicace și știu multe dedesubturi lumești. Tocmai de aceea reclamele lor sunt așa fabuloase. Noi suntem fani. V-am zis de aia cu coca misogină. Sau de spotul acela egal cu el însuși, care ar putea să vândă și existențialism pe pâine și gumă de mestecat. Ei, avem ceva nou de la ei: o reclamă la o conservă de ton. Și pentru că reclamele la conserve de ton ne-au obișnuit cu soare și terase italienești, Mega Ton și Gigil au mers în direcția opusă, aceea cu jumătăți de oameni care se bat în bucătărie. În astfel de vremuri, inventate parcă de suprarealism, era firesc ca suprarealismul să vândă la fel de bine ca sexul în publicitate.
Ce, voi nu ați mai văzut bătăi între jumătăți de oameni?
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: