Deși voia să zică Nu, Laura Iane a spus Da. Avea 20 de ani, era la Universitatea de Arte Decorative și Design și se gândea să mai petreacă puțin o vară și încă o vară, în loc să intre în publicitate. În schimb, a acceptat postul de intern grafic la Saatchi. Și apoi a urmat un part-time până a terminat facultatea, câțiva ani de Art Director, un pic de middle management, iar în prezent e Creative Director pastel. S-au schimbat multe de când lucrează în acest domeniu: de la hârtia care a fost înlocuită cu pixeli și vedetele de la Hollywood cu micro-influnceri, la OMG! și content de unică folosință.
[Veterani in publicitate] Laura Iane: Long copy-ul și craftul au fost înlocuite de OMG! și content care expiră în 3 secunde. Producțiile TV de 3 zile au fost înlocuite de live-uri pe Facebook
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: