IQads organizeaza primul concurs de innovative media

In perioada 11 - 22 august, pe forumul IQads se desfasoara primul concurs de creatie de innovative media. Concursul se adreseaza tuturor pasionatilor de publicitate care vor sa duca advertising-ul la un alt nivel si are menirea de a stimula tocmai acest segment de comunicare neconventionala, aflat intr-o etapa incipienta, dar care promite sa aduca imbunatatiri majore in relatia brandului cu consumatorii. De asemenea, acest concurs isi propune sa genereze idei care sa demonstreze ca publicitatea buna nu inseamna doar print, spot tv si spot radio.

Ideile premiate vor fi implementate intre 4 - 10 septembrie pe terasa "La Motoare" in cadrul ADfel - un eveniment IQads care are ca scop promovarea publicitatii alternative si a creativitatii in gasirea de noi canale mediatice pentru comunicarea de brand. Astfel, cele mai bune idei vor intra in contact cu peste 15.000 de persoane in saptamana ADfel.

Ideile intrate in concurs trebuie sa tina cont de posibilitatile spatiului in care se desfasoara evenimentul, astfel ca pentru a implica si membrii comunitatii IQads care nu sunt familiari cu terasa a fost realizata o prezentare a locatiei.

Ideile generate de consumatori, sau user generated advertising, au o cautare din ce in ce mai mare pe piata de publicitate la nivel international, insa acest segment este putin dezvoltat in Romania. Acest tip de publicitate are marea calitate de a trece dincolo de scepticismul consumatorului modern, care este din ce in ce mai selectiv in receptarea mesajelor, demonstrand ca se poate comunica si altfel decat prin metodele traditionale (spoturi tv si radio, print, outdoor) a caror eficienta este in scadere.

Despre ADfel
ADfel este primul eveniment anual dedicat publicitatii neconventionale, organizat la initiativa IQads si 24-FUN. Scopul sau este de a integra in comunicarea publicitara tendintele de actualitate ale culturii urbane si de a oferi brandurilor ocazia sa comunice cu publicul intr-un cadru informal. ADfel se desfasoara pe parcursul unei saptamani incheiate, in perioada 4 - 10 septembrie pe terasa "La Motoare" si este sustinut de Radio Guerrila, MTV Romania, Cotidianul, HotNews, Compact, OOPS Media, Elevate Media, NewsOutdoor, Re:PUBLIK si Oblique TV.

Despre IQads
IQads este cel mai mare portal dedicat publicitatii din Romania. Avand o audienta lunara de peste 100 000 de vizitatori, IQads se adreseaza pasionatilor de publicitate, atat profesionisti ai industriei de advertising, marketing sau media, cat si simpli consumatori de publicitate, iubitori ai reclamelor inteligente. Datorita continutului bogat in informatie si actualizarilor permanente, IQads reprezinta pentru oricare dintre acestia "cea mai lunga pauza publicitara".

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related