Nu e vorba de ani, e despre bani 

Nu e vorba de ani, e despre bani 

Fiecare dintre noi a trecut de 2020 anevoios și timid, cu rețineri și temeri. Un lucru e sigur, anul incertitudinii e acum o poveste din trecut. Cu asta în minte, e posibil să apară o întrebare foarte justă atunci când vedem că ediția din acest an a Jocurilor Olimpice de la Tokyo nu e urmată de 2021, ci de 2020.

Explicația e cât se poate de simplă și de money wise. Brandingul pentru ediția din 2020 a evenimentului a fost pus la punct dinainte de a începe pandemia. Tot brandingul: program, medalii, torțe, anything you could imagine fusese deja personalizat cu Tokyo 2020, după cum povestește o sursă potrivit Yahoo News. Să schimbe textul de pe toate aceste materiale ar fi însemnat un cost suplimentar și nu foarte justificat. Practic, numele ar fi rămas Tokyo 2020 indiferent de anul în care s-ar fi reluat evenimentul. La fel a fost doar și cu Euro 2020

Provocarea e acum una pentru noi: să ne programăm creierul ca de fiecare dată când vede Tokyo 2020 să își aducă aminte că nu e vorba de o ediție trecută.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related