Branding și influencing. Un Pepsi de pomană

Branding și influencing. Un Pepsi de pomană

Greu cu influencerii de umor. Cât poți să râzi de faptul că Bucureștiul se transformă într-o groapă de gunoi, șobolanii mănâncă croasante și apa caldă este la fel de inexistentă ca temperaturile până în 30 de grade? Unii au plecat pe Via Transilvanica și au avut acolo parte de puțină controversă în legătură cu mersul pe jos și descoperirile interioare. Altfel, niciun elicopter american pe aici, Dragnea stă la umbră la el acasă, PNL face singur mișto de el însuși.

Într-o astfel de zi obișnuită de Facebook, Alexandru Pomană, influencer umoristic, cunoscut mai ales pentru performance-urile sale de a comenta poze cu politicieni, se plictisea. Așa că a făcut un redesign pentru Pepsi. 

Au urmat glumițele tradiționale, like-urile și share-urile, că pentru ce mai existăm pe Facebook până la urmă?

Fără să întârzie deloc, a venit și o reacție de la Pepsi

Au curs și mai abitir inimioarele și comentariile, s-a aplaudat intens, a mai trecut o zi pe Facebookul românesc. Asta e, de fapt, dovada că ești un influencer adevărat: nu să iei bani să vorbești de anumite branduri, ci să vorbești de ele și companiile să îți răspundă prompt. Cu o glumiță, cu o explicație, cu o pomană micuță.

În comentarii, se cerea bis: să facă Pomană redesign și la Țiriac, Lamborghini sau dolari. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related