Olimpiada Facebook

Olimpiada Facebook

Cu doar câteva zile înainte de începerea Jocurilor Olimpice de la Tokyo, Facebook lansează o campanie care prezintă un alt tip de atitudine sportivă, cu skateboard-ul alăturându-se competiției: este povestea idealizată a modului în care tinerii skateri din toată lumea care au îmbrățișat boarding-ul ca lifestyle cu ajutorul renumitei rețele sociale, funcționând ca liant uman. Vedem fețe tinere care se dau cu skate-ul pe străzile din Asia, Africa, Europa, America printre blocuri și în deșert, visând sub cerul liber sau făcând flip-uri la periferiile orașelor, arătându-și reciproc trucuri sau comunicând între ei prin Facebook. Campania este semnată de agenția Droga 5 și unul dintre videoclipurile sale dreamy este filmat și regizat de muziciana și dansatoarea FKA twigs.

Cred că Facebook ar putea câștiga atât de multe medalii de aur pentru aducerea oamenilor împreună atunci când nu este nimic în joc. Este chipul drăguț pe care ni-l poate arăta platforma, deși știm, de fapt, că cele mai bune performanțe ale sale sunt atunci când creează clivaje în societate și distruge comunicarea reală cu o viteză și o intensitate alarmante. Aș da Facebook-ului medalii de aur pentru cenzură, blocaje media, algoritmii ei de filtrare, și pentru că acest spațiu înfloritor pentru discriminare și polarizare. Dar da, poate totul a început cu o plimbare inofensivă pe half-pipe-urile rețelei ...

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related