După mai bine de un an și jumătate de restricții și proiecții despre distracție, a venit acel moment din viața consumatorului urban în care timpul se dilată și distracția e iar pe vibe…adică pe val. Și cum poți duce distracția la următorul nivel dacă nu împreună cu prieteni apropiați trăind experiențe inedite și adunând amintiri dragi? Acesta este cel dintâi reason to believe al campaniei “Simte vibe-ul verii cu Lipton Ice Tea”, o poveste spusă cu ajutorul lui Nicole Cherry, campanie prin care Lipton Ice Tea comunică cu tinerii din generația Z și Millennials, dornici de aventură și distracție solară.
Lipton Ice Tea a dat startul verii odată cu lansarea noului spot TV cu vibe de soare, distracție și prietenie. Aventura verii continuă cu o promoție națională, desfășurată pe parcursul a 9 săptămâni, în perioada 21 iunie - 21 august 2021, timp în care participanții pot achiziționa oricare produs Lipton Ice Tea, înscriu codul de pe bonul fiscal în campanie și intră automat în tragerile la sorți săptămânale. Fericiții câștigători vor beneficia de o experiență inedită, timp de 5 zile, pentru ei și gașca lor la „Lipton by the Sea”, pseudonimul distracției și al momentelor pline de substanță petrecute la mare, în Mamaia. Mai multe detalii despre campanie și regulament pot fi găsite în landing page-ul campaniei. Experiența Lipton Ice Tea merge mai departe de atât, ajungând la consumatori atât prin mediul digital, cu activări cool & fun tocmai bune de pus pe story, cât și in-store, unde consumatorul va regăsi surprize extra pe care i le-am pregătit pentru un plus de gust și distracție estivală.
,,Vara aceasta este unul dintre cele mai așteptate momente pentru mulți dintre noi, după mai bine de un an de restricții și timp liber petrecut altfel. Cu atât mai mult, ne dorim să rămânem relevanți pentru consumatorii noștri, oferindu-le în continuare inspirația și instrumentele cu care să își amplifice fiecare experiență trăită vara asta, în timp ce savurează gustul delicios și răcoritor Lipton Ice Tea. Am creat astfel sub umbrela <<Simte Vibe-ul Verii cu Lipton Ice Tea!>> un ecosistem de comunicare 360 prin care dorim să răspundem nevoilor și asteptărilor generațiilor Z și Millennials. Campania Simte Vibe-ul Verii cu Lipton Ice Tea este o promisiune prin care brandul își va răsfăța prietenii în mediul în care se simt cel mai bine: pe plajă, sub soare”, susține Veronica Păniță, Sr. Brand Manager Lipton Ice Tea.
Echipa Lipton Ice Tea / PepsiCo
Veronica Păniță – Sr. Brand Manager Lipton Ice Tea
Delia Corniciuc – Sr. Marketing Manager Beverages
Irina Pietroc – Jr. Brand Manager Lipton Ice Tea
Laurențiu Ion – Head of Digital and Media Beverages and Snacks, Romania
Oana Andone – Jr. Media and Digital Manager Beverages
Echipa Godmother - Strategie comunicare, Concept creativ & direcție vizuală
Alice Gavril – Client Service Director și Strategie
Olga Hosu – Sr. Account Manager
Luiza Dinu – Account Executive
Gabi Nicolae – Director de Creație
Simona Pandele – Copywriter
Echipa L2
Daian Man – Creative Mastermind
Alexandra Iordache - Creative Wizard
Diana Căliman - Social Media Manager
Valentin Dragomir - Art Director & Motion Designer
Robert Obert - Art Director & Urban Artist
Cristian Petrescu - Graphic Designer
Codin Orășeanu - Sr. Project Manager
Adriana Bogdan - Client Service Director
Ioana Ceapă - Managing Partner L2 & Partner Squad.influencers
Eduard Tomeci - Digital Project Manager
SQUAD.influencers:
Geanina Rădulescu - Influential Marketing Director
Alexandra Păun - Partner L2, Squad.influencers, :PGM! & Creative VR
OMD:
Razvan Meirosu: Media Director
Mihnea Pretorian: Digital Director
Dana Constantin: Digital Manager
Sebastian Stroescu: Digital Executive
Maria Alexandra Nita: Senior Media Manager
Irene Derasadurian: Media Manager
Cristiana Gherghelescu: Media Manager