Line Agency România a câștigat clientul Wu Xing în urma strategiei de repoziționare și rebranding propuse.
Line Agency România anunță preluarea comunicării de brand a companiei Wu Xing, primul restaurant din București cu bucătărie chinezească ce a lansat serviciul delivery începând cu anul 1999. Agenția de marketing integrat a dezvoltat pentru Wu Xing o strategie amplă de repoziționare, rebranding și awareness, alături de proiecte speciale menite să ofere clienților experiențe culinare inspirate din gastronomia asiatică. Noua poziționarea și comunicare Wu Xing vor fi lansate începând cu luna august.
Wu Xing, promotor al bucătăriei chinezești în sistem delivery de peste 20 de ani, își schimbă imaginea vara aceasta, din considerente ce țin de provocările contextului local, dar mai ales din dorința de a-și surprinde clienții cu servicii și oferte inedite pentru segmentul de piață în care activează. Compania a invitat Line Agency în pitch pentru a găsi cea mai bună abordare strategică și creativă de repoziționare și, implicit, comunicare, prin intermediul căreia să-și consolideze notorietatea într-o piață în continuă creștere și transformare.
În urma strategiei de marketing integrat prezentate de agenție, care a avut la bază un research extins al pieței atât la nivel de competitori, cât și la nivel de consumatori, cele două entități au încheiat o colaborare de lungă durată, urmând să lanseze împreună proiecte atât în online, cât și în offline cu scopul de a repoziționa brandul într-un mod cât mai eficient și creativ în percepția consumatorilor, dar care să aducă și un ROI valoros la nivel de vânzări prin intermediul platformelor disponibile.
“Strategia propusă pentru Wu Xing s-a concentrat pe mai multe layere, fiecare dintre ele acționând ca diferențiator într-o piață atât de competitivă cum este cea de delivery, punând accentul pe modul în care brandul poate aduce un plus în viața consumatorului. Research-ul pe care l-am făcut ne-a evidențiat key learnings și insight-uri valoroase pentru conceptul nostru creativ. Dincolo de pofta de mâncare, am dorit să le satisfacem și pe cele de aventură, explorare sau experimentare, lucruri care ne lipsesc în această perioadă.”, a declarat Ruxandra Micșunescu, fondatoare Line Agency România.
Campania de rebranding și repoziționarea va fi activă începând cu luna august, când consumatorii vor face cunoștință cu noua imagine vizuală a brandului, dar și cu noul său meniu care va aduce la ușa bucureștenilor gastronomia asiatică. În acest sens, Line Agency a pregătit un nou logo care poziționează Wu Xing ca brandul fresh și modern, receptiv la noile trenduri de consum ale clienților, dar care păstrează elementele de bază ale identității care l-a consacrat, și un nou slogan, ce consolidează noul model de business cu bucătărie asiatică, nu doar chinezească, și care întărește convingerea că Wu Xing este un brand generator de experiențe, lucru care va fi vizibil încă de la accesarea site-ului. Totodată, agenția a declinat mai multe activități în digital și proiecte speciale în offline, printre care un filtru AR, pop-up stores, PR stunts sau playlist-uri Spotify.
“Când am deschis Wu Xing în 1999, ca o afacere de familie, ne-am propus să oferim bucureștenilor o experiență inedită, pe care o puteau vedea doar în filme, aceea de a savura mâncare chinezească în confortul propriei case, alături de familie și prieteni. În cei peste 20 de ani am căutat mereu să ne ținem clienții aproape, reușind astfel să devenim prima alegere pe segmentul de delivery chinezesc. Într-un sector saturat și într-un context incert ca cel prezent, este nevoie să te reinventezi constant ca să poți ține pasul cu nevoile actuale ale clienților, dar și cu trendurile pe care aceștia le urmează. Decizia de a colabora cu Line Agency România vine ca urmare a strategiei pe care aceștia ne-au prezentat-o, dar și din convingerea că echipa deține expertiza necesară de care avem nevoie pentru un astfel de proces.”, povestește Sabin Cernea, fondator Wu Xing.
Wu Xing va anunța oficial în decursul următoarelor săptămâni planurile și proiectele pe care le-a dezvoltat împreună cu Line Agency, povestind mai multe despre procesul de repoziționare prin care restaurantul va trece începând cu luna august. Printre serviciile pe care Line Agency le va furniza și gestiona se numără social media, influencers marketing sau ePR.
Line Agency este o agenție de marketing integrat, lansată în anul 2017 de Ruxandra Micșunescu. În cei patru ani de activitate, Line Agency a crescut de la o simplă agenție de social media la o agenție care dezvoltă, implementează și livrează strategii de brand și nu numai, adăugând treptat departamente specializate, inclusiv departamente de PR și media. Portofoliul de clienți numără peste 50 de branduri atât locale, cât și internaționale.