[Noua frumusete] Miruna Antonescu: Cred că fiecare generație se va confrunta, într-un fel sau altul, cu dilema „sunt frumoasă, oricum aș fi” vs „oricum aș fi, trebuie să fiu frumoasă”

[Noua frumusete] Miruna Antonescu: Cred că fiecare generație se va confrunta, într-un fel sau altul, cu dilema „sunt frumoasă, oricum aș fi” vs „oricum aș fi, trebuie să fiu frumoasă”

Dacă ați crezut că standardele de frumusețe sunt stabilite în societățile moderne, gândiți-vă din nou! Basmele vechi ne-au învățat că prințesele au părul lung, buzele roșii, pielea moale și așteaptă ca un bărbat să le ia pe calul lor alb, să le aducă la acel castel magnific din munți sau lângă plajă (sau ambele, dacă averea le permite), unde ar trăi fericiți pentru totdeauna, crescând fete frumoase și băieți curajoși. Și, dacă lucrurile nu merg conform planului, atunci când vine vorba de frumusețe, există dintotdeauna laptele de capră care să remedieze problema. Dar, acolo unde există un basm, există și o poveste urâtă: avem tendința de a ne pedepsi pe noi înșine (și pe alții), atunci când scenariul nu se potrivește cu așteptările, spune Miruna Antonescu, Head of Planning, Saatchi & Saatchi + The Geeks.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


The Geeks Bucharest

The Geeks este parte din Saatchi Creative Hub Bucharest, impreuna cu Saatchi & Saatchi Romania. Agentia se pozitioneza ca un partener de business cu focus pe solutii creative multidisciplinare de comunicare si... vezi detalii »

Dosare editoriale

Branduri

Campanii

Sectiune



Branded


Related