Orice credem despre noi înșine și despre ceilalți, trebuie să păstrăm întotdeauna o doză de moderare. Definițiile radicale au întotdeauna potențialul de a dăuna. La fel este și cu frumusețea și standardele sale artificiale - vechi și noi. Poate că nu mai respectăm standardul învechit 90-60-90, dar faptul că trăim într-o societate de consum ne influențează standardele asupra satisfacției de sine, dar și percepția noastră despre ceilalți. Andreea Lupu, Director de Strategie și Inovare la Starcom România, strategă cu experiență în beauty advertising, spune că apariția unor noi standarde de frumusețe nu este neapărat în beneficiul corpurilor sănătoase și al naturaleții.
[Noua frumusete] Andreea Lupu: Frumusețea este (și) o formă de consum. Iar acest consum este influențat de gen, clasă socială și o serie de markeri culturali
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: