[Editor's Cut] Alexandru Popescu: La un lungmetraj lucrezi cam 3 luni, iar la un scurt în jur de 3 săptămâni

[Editor's Cut] Alexandru Popescu: La un lungmetraj lucrezi cam 3 luni, iar la un scurt în jur de 3 săptămâni

E ceva cu cifra 3, când vine vorba de editurile monteurului Alexandru Popescu. În accepțiunea lui, la un lungmetraj se lucrează cam 3 luni, la un scurt cam 3 săptămâni, iar la un clip sau reclamă la 3 zile. Spune că ideal e să te apuci dimineața și să fii cât mai organizat posibil, ca să nu te încurci nici pe tine, nici echipa, care ar fi bine să se pună la început de acord cu întregul proces.

"Fiecare departament trebuie să facă cât de bine se poate ce are de făcut. Bineînțeles că anumite detalii se pot corecta la montaj, dar ideal este ca întreaga echipă să se pună de acord de la început. Ideal e ca montajul să fie o joacă, nu rezolvarea unor probleme".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related